کلیات دستور العمل اجرایی طرح توسعه کشاورزی از منظر بانکی

نشست مدیران گروه های اعتباری مدیریت های شعب بانک کشاورزی در استان ها با هدف مرور بر دستور العمل اجرایی طرح توسعه کشاورزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیرعامل بانک  بانک کشاورزی با بیان این که اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی در اولویت برنامه های بانک کشاورزی در سال جاری قرار دارد، تصریح کرد:مدیران این بانک به عنوان متولیان تامین مالی بخش کشاورزی برای استفاده از فرصت به وجود آمده برای بخش، تمام تلاش خو د را به کار خواهند بست.

محمد طالبی با اشاره به این که منابع مورد نیاز اجرای این طرح از محل صندوق توسعه ملی در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته است تاکید کرد:صندوق توسعه ملی ابزاری برای حفظ دارایی همه نسل ها است و حساسیت برای اختصاص منابع این صندوق به طرح های مطمئن و موثر برای اقتصاد کشور ضرورت دارد.

مدیرعامل بانک کشاورزی ، طرح توسعه کشاورزی را یکی از طرح های مهم دولت در سال جاری معرفی و اظهار د اشت: در این مسیر وظیفه و ماموریت مهمی به عهده بانک کشاورزی است و اجرای طرح های شاخص ، سرعت در تصمیم گیری و همچنین تسهیل در اجرایی شدن طرح ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طالبی با اشاره به نکات مهم دستور العمل اجرایی طرح توسعه کشاورزی و تاکید رییس جمهوری یادآور شد: بر اساس مفاد این دستور العمل ارایه 10 درصد سهم آورده و 10 درصد وثیقه خارج از طرح از الزامات متقاضیان دریافت تسهیلات در قالب این طرح است.

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی نیز با بیان این که بیش از 50 درصد عملیات اجرایی این طرح به عهده بانک کشاورزی است افزود: تاکنون حدود 20 هزار میلیارد از منابع صندوق توسعه ملی برای اجرای سرفصل های دستور العمل اجرایی آن در اختیار بانک قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7