آغاز بهره برداری از شاپرک در ۱۵ اردیبهشت قطعی است

در نوزدهمین نشست مشترک PSP ها عنوان شد:

مدیر عامل شرکت شاپرک اعلام کرد:طبق برنامه، 15 اردیبهشت اتصال کلیه PSP ها به سوئیچ شاپرک در محیط عملیاتی به انجام خواهد رسید و عمل انتقال از وضعیت فعلی به وضعیت جدید نیز بر طبق سناریوهای طراحی شده تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نشست مشترک شرکت های PSP با حضور ، سامان قطبی ، مدیر عامل و محمد قلیهارئیس هیئت مدیره   شرکت شاپرک و با حضور مدیران عامل شرکت های PSP  روز گذشته (30 فروردین ماه ) در محل شرکت شاپرک برگزار وطی آن آخرین اقدامات و برنامه‌های شرکت شاپرک بررسی شد.

در این جلسه سامان قطبی،مدیر عامل شرکت شاپرک ، ضمن مرور اقدامات صورت گرفته و برنامه اجرایی تا پایان شهریور 91 عنوان کرد: طی سه ماه گذشته حدوداً ده هزار نفر ساعت کار کارشناسی تیم های تخصصی نسبت به آماده سازی برای راه اندازی و عملیاتی نمودن  محصول سوئیچ بر اساس برنامه و دستورالعمل اجرایی بانک مرکزی صرف شده است.

وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی، 15 اردیبهشت ماه اتصال کلیه PSP ها به سوئیچ شاپرک در محیط عملیاتی به انجام خواهد رسید و عمل انتقال از وضعیت فعلی به وضعیت جدید نیز بر طبق سناریوهای طراحی شده تکمیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شاپرک ضمن قدردانی از PSP هایی که همکاری لازم در پیوستن به این شبکه را داشته اند؛ تداوم همکاری عملی کلیه PSP ها را جهت تحقق برنامه اجرایی خواستار شد.

قطبی در ادامه نظارت جهت بهبود دایمی عملکرد شبکه، استقرار سازوکار مناسب داده‌کاوی، فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی جهت توسعه و تحقق بخشیدن استفاده از کارت، افزایش ضریب امنیت شبکه را در موفقیت این پروژه حائز اهمیت خواند.

 در ادامه این نشست ابهامات مربوط به روند اجرایی طرح که توسط مدیران PSP ها مطرح شده بود با پاسخ های مدیر عامل شرکت روشن گردید.

این گزارش می افزاید : روند انتقال از وضعیت موجود به شبکه جدید، تسویه آنلاین، مدت زمان دوره گذار،  زمان اخذ کارمزد از پذیرندگان و تمهیدات و قابلیت‌های امنیتی سوئیچ شاپرک از جمله نکاتی بود که در نشست مطرح شد.

تکلیف قراردادهای مدت‌دار فعلی بانک‌ها و شرکت‌های PSP، نحوه و زمان تسویه مالی شاپرک با شرکت‌ها، وضعیت کارمزد پرداخت‌های خرد و خدمات عمومی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =