استعفای وزیر صنعت یا معاون وی رد شد

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوع استعفای وزیر یا معاون توسعه بازرگانی داخلی این وزارتخانه را رد کرد.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این موضوع اصلا واقعیت ندارد و موضوع جایگزینی سعید‌لو نیز بیش از آنکه واقعیت داشته باشد، یک بداخلاقی رسانه‌ای به نظر می‌رسد.

وی افزود: برخی رسانه‌ها اخبار کذبی را با عنوان گفته می‌شود یا به نقل از یک مقام آگاه که مشخص نیست چه کسی است، نقل می‌کنند؛ در حالی که این اخبار صحت ندارد.

او ادامه داد: امسال سال تولید ملی است و در تمام مدت وزارت آقای غضنفری هیچ سالی ایشان را این‌قدر فعال ندیده بودیم. او همه زندگی‌اش را وقف این کار کرده و همه معاونان را نیز به کار گرفته است.

احمدی تصریح کرد: امسال سال تولید ملی است و همه محکم ایستاده‌اند تا فرمایش مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند؛ همان‌طور که شایسته‌ی جمهوری اسلامی ایران است.

وی هم‌چنین از رسانه‌ها خواست در سالی که قرار است از تولید ملی حمایت شود، اخبار مثبت منتشر کنند، چون امسال قلم‌ها مسوولیت دارند و باید کمک کنند تا فضا به سمت همدلی پیش رود.

احمدی گفت: به نظر من وزارت‌خانه باید موضوع انتشار این خبر را پیگیری کند، چون منبع بسیاری از اخبار از جمله همین خبر باید مشخص باشد.

:احتمال انتصاب علی سعیدلو

پیش از این در اخبار آمده بود:احتمال انتصاب علی سعیدلو به عنوان سرپرست یا وزیر پیشنهادی یکی از وزارتخانه‌های اقتصادی قوت گرفت.

به گزارش مهر، جریانی در دولت در تلاش است دور جدید تغییرات در وزارتخانه‌ها را در یکسال و اندی باقی مانده از دولت دهم کلید بزند.

این جریان ظاهرا قصد دارد در نخستین اقدام، یکی از وزرای اقتصادی را تغییر و علی سعیدلو معاون سابق اجرایی رئیس جمهور و آخرین رئیس سازمان تربیت بدنی را جایگزین وی کند. البته این انتصاب زمانی قطعی می‌شود که رئیس جمهور با استعفای وزیر مربوطه موافقت کند.

معاون اول رئیس جمهوری اخیرا به صورت شفاف از گرانی‌های اخیر انتقاد کرده و گفته بود: برای مدیریت قیمتها در بازار برنامه مشخصی نداریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −  58  =