برگزیدگان جشنواره تاتر دانشگاهی سهامدار بانک تجارت می شوند

غفوری خبر داد:

بانک تجارت به عنوان حامی مالی جشنواره تاتر دانشگاهی به نفرات برتر بخش های مختلف این جشنواره سهام خود را اعطا می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به حضور این بانک در جشنواره بین المللی تاتر دانشگاهی در تهران یادآور شد : بانک تجارت به 82 نفر برگزیده بخش های مختلف این جشنواره معادل 236 میلیون ریال ازسهام خود را اعطا می کند.

محمدرضا غفوری تاکید کرد : بانک تجارت ، حمایت از نسل جوان ، خلاق ، با استعداد و نوآور ایرانی را وظیفه خود می داند و حمایت از این جشنواره در تداوم دیگر برنامه های بانک تجارت برای حضور بلندمدت و موثر در محیط های دانشگاهی کشور است.

وی  با اشاره به این که بخش مهمی از میراث هنری معاصر کشور از سوی بانک های ایرانی حفظ و نگهداری شده است ، یادآور شد  : خوشبختانه در شبکه بانکی اقبال مناسبی به حمایت از آثار هنری کشور در حوزه های مختلف وجود دارد که از آن جمله می توان به حمایت بانک ها از آثار ارزشمند سینمای ایران ، مشارکت در برگزاری جشنواره های موسیقی و تاتر و نیز خرید تابلوهای نقاشی و آثار تجسمی هنرمندان کشور اشاره کرد.

غفوری با اشاره به لزوم همراهی و هماهنگی بیشتر بنگاه های اقتصادی با پدید آورندگان آثار هنری و نهادهای ذیربط در برگزاری جشنواره ها و آیین های استانی و ملی اشاره کرد و افزود : جامعه هنری کشور ، حافظان استوار میراث های فرهنگی کشور و معرف اندیشه و نگرش انسانی مردم سرزمین مان در چهارگوشه جهان هستند و بانک ها و موسسات مالی اعتباری می توانند با حمایت از آثار هنرمندان ایرانی و کمک به تولید محصولات فرهنگی جدید ، علاوه بر ایفای نقش در ترویج فرهنگ عالی ایرانی  اسلامی ، برای بهبود دیدگاه اقشار فرهنگی جامعه نسبت به عملکرد ها و اهدافشان گام بردارند.

بر اساس این گزارش، هشتمین جشنواره بین المللی تاتر دانشگاهی در روزهای 19 تا 27 اردیبهشت ماه به مرکزیت مجموعه تاتر شهر تهران برگزار می شود .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  4