پرداخت سود سهامداران شرکت سیمان سپاهان از سوی بانک صادرات

سود نقدی سهامداران اشخاص حقیقی، شرکت سیمان سپاهان برای سال مالی منتهی به بیست ونهم اسفندماه سال 89 و سی ویکم شهریور ماه سال 90، از سوی شعب بانک صادرات پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک براساس قرارداد منعقد شده بین این بانک و شرکت سیمان سپاهان سهم سود نقدی سهامداران حقیقی این شرکت از تاریخ بیست وسوم اردیبهشت ماه با سال جاری از طریق تمامی شعب بانک صادرات ایران قابل پرداخت است.

 دراین باره سهامداران حقیقی شرکت یاد شده می‌توانند با ارایه مدارک ، هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه  به شعب این بانک مراجعه و سود متعلقه خود را دریافت نمایند و یا به سایر حساب‌های خود انتقال دهند.

بر اساس این گزارش، بانک صادرات ایران فقط عامل پرداخت سود طرح مذکور بوده و سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن‌های 7755590-0311‌، داخلی 225 و 224  و درتهران با شماره 7-22277365 شرکت سیمان سپاهان تماس بگیرند.

این بانک با برخورداری از 3 هزار شعبه دراقصی نقاط کشور و بیش از 30 هزار نیروی کارآمد آمادگی ارایه خدمات بانکی را به تمامی هموطنان داشته و نقش به سزایی در توسعه و آبادانی کشور دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  16