بانک رفاه در جشنواره سفراستانی رئیس‌جمهور شرکت کرد

با ایجاد غرفه

جشنواره خدمت به منظور پاسداشت یکصدمین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت با شعار در کنار مردم ، برای مردم با حضور وزرای کشور و ارتباطات و فناوری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حسن رحیمی مدیر امور منطقه سه بانک به همراه آقای شمشادی رئیس اداره امور شعب خراسان رضوی و چند تن از مسولان بانک در مراسم افتتاح جشنواره مذکور شرکت کردند.

وزیر کشور در مراسم گشایش این جشنواره گفت: سفرهای استانی بر اساس فلسفه ای خاص شکل گرفت و توسعه آن تعالی مادی و معنوی استان ها را در پی داشته است.

مصطفی محمد نجار افزود: این سفرها دستاوردهای بسیاری به همراه داشته که نتیجه آن مدیریت های عاقلانه، تلاش ها و اقدامات فراوان و غیرقابل مقایسه با گذشته و اقتدار، عزت و افتخار کشور بوده است.

پس از پایان مراسم افتتاحیه وزیر کشور به همراه سایر مسولان از نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی ریاست جمهوری بازدید به عمل آوردند.

بانک رفاه به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نمایشگاه مذکور شرکت کرده و ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در 4 دوره سفرهای استانی ریاست جمهوری با ایجاد غرفه و استقرار میز خدمت، نسبت به پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردم بازدید کننده از نمایشگاه اقدام نمود.

نمایشگاه جشنواره دستاوردهای یکصدمین سفر استانی دولت از 21 تا 29 اردیبهشت‌ماه سالجاری همزمان در سراسر کشور با حضور کلیه استانها و وزارتخانه‌ها در شهر مشهد مقدس در حال برگزاری است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  −    =  16