برنامه‌ریزی افزایش ۱۵ درصدی عملیات بیمه‌ای در سال جاری‌

رئیس هیئت مدیره بیمه رازی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش 15 درصدی حجم عملیات این شرکت در سال جاری، از برنامه ویژه برای فروش بیمه عمر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمدرضا گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره 9 ساله شدن شرکت بیمه رازی، گفت: این شرکت در تمام رشته‌های بیمه‌ای اموال و اشخاص فعالیت دارد.

رئیس هیئت مدیره بیمه رازی در خصوص فعالیت‌های این شرکت در سال گذشته، گفت: 60 درصد از فعالیت‌های شرکت در سال گذشته مربوط به بیمه‌های شخص ثالث و 40 درصد مابقی مربوط به دیگر رشته‌های بیمه‌ای بوده است.

وی افزود: امسال در نظر داریم حجم عملیات شرکت را به میزان 15درصد افزایش داده و همچنین 5 درصد از حجم بیمه‌های شخص ثالث شرکت را کاهش داده و به دیگر بیمه‌ها اختصاص دهیم.

رئیس هیئت مدیره بیمه رازی در خصوص فعالیت این شرکت در بیمه عمر گفت: از سال 89 تاکنون برنامه ویژه‌ای برای بیمه‌های عمر در نظر گرفته‌ایم و در این راستا ضمن کمک از اساتید دانشگاه به آموزش نیروی انسانی شرکت پرداخته‌ایم.

وی با اشاره به افزایش 200درصدی فروش  بیمه‌نامه عمر از سال 89 تا کنون از فروش یک نوع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری به نام "طلوع" در سال جاری خبر داد.

گنجی ادامه داد: در حال حاضر 5 درصد از کل عملیات فنی شرکت مربوط به بیمه‌های عمر است.

به گفته وی حجم کل عملیات شرکت در سال‌ گذشته حدود 130 میلیارد تومان بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  −  73  =