پایان هم اندیشی آموزشی آمار اقتصادی بانک مرکزی

مراسم اختتامیه سی وچهارمین هم اندیشی آموزشی آمار اقتصادی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه مورخ 4/3/1391 با سخنرانی معاون اداری – مالی و مدیریت کل آمار اقتصادی بانک مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  دراین مراسم ، معاون اداری – مالی بانک مرکزی که حامل پیام تشکر دکتر بهمنی از مجموعه آماری بانک مرکزی بود، خاطرنشان کرد : باتوجه به اینکه در سال تولید ملی  ، حمایت از کار  و سرمایه ایرانی قرار داریم و بانک مرکزی نیز در بخش تولید ملی نقش بسزایی دارد درهمین راستا ، کارگروهی به منظور اجرای هرچه بهتر منویات مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: منویات مقام معظم رهبری مبنای صحیحی به ما داده است زیرا هر کشوری بخواهد مستقل باشد راهی جز تولید ملی ندارد .

مدیرکل آمارهای اقتصادی دراین مراسم با بیان این‌که« خانواده گرم آمارهای اقتصادی مشخصه مطلوبی از تلاشهای فراوان دارد» خاطرنشان کرد : اگر بپذیریم که تهیه آمارهای اقتصادی موضوع مهمی است، باید بپذیریم کسانی که در تهیه ،  تنظیم این اطلاعات کوشش می کنند هم به همان میزان از اهمیت برخوردارند.

مقتدایی ضمن تشکر از رئیس کل بانک مرکزی  و معاون اداری ، مالی تاکید کرد : ایجاد و برگزاری این هم اندیشی بی شک بدون دلسوزی و همکاری این بزرگواران مقدور نبود.

این مقام مسئول بانک مرکزی با درخواست اصلاح مسیر شغلی متصدی کارکنان بخش آمار اقتصادی خاطر نشان کرد: اگرچه ما در بررسیهای آماری بارها تجدید نظر نموده ایم اما از نظر چارت سازمانی و منابع انسانی هنوز اصلاحات لازم صورت نگرفته است و این موضوع مورد تایید و تاکید جدی معاونت محترم اداری‌- مالی بوده است.

مدیر کل آمارهای اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه این مدیریت برای اولین بار مبدا ایجاد نظام پیشنهادها در بانک مرکزی است، افزود: همواره تلاش ما بر این بوده است که نظرات یکدیگر را بشنویم و ایجاد نظام پیشنهادها به منظور بهره گیری از دانش پنهان سازمان و آشکار سازی آن موید این مطلب است .
در پایان مراسم با معرفی کارکنان دوایر در واحدهای آماری نمونه «روسای دوایر آماری نمونه» مسئولین و متصدیان جمع آوری آمارهای اقتصادی نمونه و نفرات برتر آزمون آمارگیران از آنها تجلیل شد.

شایان ذکر است سی و چهارمین هم اندیشی آموزشی آمارهای اقتصادی روز شنبه مورخ 30/2/1391 در مجتمع آموزشی رفاهی بانک مرکزی واقع در نوشهر با قرائت پیام دکتر بهمنی ریاست کل بانک مرکزی افتتاح شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  36  =  40