سود سهام سهامداران بانک‌ پاسارگاد واریز شد

به موجب تصمیم مجمع عمومی عادی سالیانه بانک که در تاریخ 20 اردیبهشت 1391 برگزار شد، سود سهام آن گروه از سهامداران که در بانک پاسارگاد حساب داشته اند، به حساب ایشان واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک، ضمن اعلام این خبر گفت:  سود سهام سهامداران گرامی که در بانک پاسارگاد حساب داشته و شماره حساب خود را به امور سهام این بانک اعلام کرده‌اند، به حساب ایشان واریز شد.

همچنین سایر سهامداران گرامی اعم از حقیقی و حقوقی، طبق اطلاعیه‌ای که در روز شنبه مورخ 6 خرداد 1391 در روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات به‌چاپ رسید، می‌توانند نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد در حالی سود تصویب‌شده در مجمع عمومی عادی سالیانه خود را به سهامداران خود پرداخت می‌کند که به‌گفته مدیران این بانک راحت‌ترین کار برای آنها تقسیم سود بیشتر است اما چون خود را امانت‌دار مردم می‌دانند، در سالی که از نظر نقدینگی سال سختی خواهد بود، دقت در نحوه عملکرد، ارایه خدمات و نحوه تقسیم سود از اهمیت بالایی برخوردار است. رفیعی افزود: بانک‌پاسارگاد خود را امانت‌دار و پاسخگوی سهامداران و مشتریان خود، می‌داند.

از این‌رو همواره سعی دارد ضمن اطلاع‌رسانی مؤثر در خصوص خدمات و محصولات متنوعی که در این بانک ارایه می‌شود، پاسخگوی سؤالات هم‌میهنان و پذیرای پیشنهادهای آنها باشد. از این‌رو مرکز اطلاع‌رسانی با پاسخگویی کارشناسان خبره و باتجربه، همواره آماده شنیدن نظرات، پیشنهادها و سؤالات مردم گرامی هستند. وی خاطرنشان کرد: استقبال از این مرکز و تأثیرات بسیار مثبتی که در راستای راهنمایی مشتریان داشته‌است، ما را برآن داشت که به‌زودی زمینه پاسخگویی کارشناسان بانک را در تمام ساعات شبانه‌روز و خارج از وقت اداری نیز فراهم کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: کارشناسان ما در مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 آماده پاسخگویی و دریافت نظرات و پیشنهادهای هم‌وطنان گرامی هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +    =  12