توسعه صنعت بیمه در گرو نوآوری و خلاقیت است

توسعه و تداوم روند رو به رشد صنعت بیمه کشور در گرو نوآوری و خلاقیت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط‌عمومی بیمه آسیا، مصطفی شمس معاون مدیر‌عامل بیمه آسیا در مراسم افتتاحیه چهارمین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت نوآوری با تاکید بر ضرورت نوآوری و خلاقیت در خدمات بیمه‌ای کشور، گفت: خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات و عرضه محصولات بیمه‌ای پاسخگویی به نیاز مردم و بیمه گذاران در تامین آتیه‌ای است که شرکت های بیمه متعهد به تحقق آن هستند.

معاون مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه با اشاره به نوآوری و خلاقیت در ارائه بیمه‌نامه‌های عمروپس‌انداز، بیمه‌های مسئولیت و مهندسی توسط بیمه آسیا اظهار داشت: شرکت های بیمه جدید در یک سازوکار تعریف شده می توانند با نوآوری و خلاقیت و ارائه طرح های جدید بیمه ای، بازار بالقوه بیمه کشور را تحت پوشش قرار دهند.

لیکن نیاز به اشتیاق و همراهی سازمان ها ونهادها برای رسیدن به این هدف را نباید فراموش کرد. مصطفی شمس با اظهار امیدواری نسبت به تعامل سازنده مراکز علمی ـ کاربردی و صنعت بیمه کشور بیان داشت: تداوم حمایت های شرکت‌های بیمه از فعالیت‌های علمی در حوزه مدیریتی، یکی از عوامل تاثیرگذار در ارتقا و افزایش دانش مدیریتی در حوزه‌های اقتصادی به خصوص صنعت بیمه کشور خواهد بود.

چهارمین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت نوآوری با حمایت بیمه‌آسیا و دیگر سازمانها، موسسات، شرکت ها و … از روز یکشنبه 7/3/1391 به مدت دو روز در هتل المپیک تهران برگزار گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =