حمایت بانک پاسارگاد از هنر و هنرمندان ایرانی

عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد حرکت این بانک را در حمایت از هنر جدی خواند و گفت: هدف نهایی ما این است که با عرضه آثار هنرمندان ایرانی در بازارهای بین المللی پشتیبانی موثرتری از هنرمندان و اقتصاد هنر انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک امین تفرشی در مراسم رونمایی از آثار جدید موزه هنرهای تجمسمی در محل تماشاگه هنرهای تجسمی معاصر بانک پاسارگاد، با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر آنطور که باید از هنر و هنرمندان حمایت نشده است گفت: حمایت از هنرمندان به معنای کمک بلاعوض به هنرمندان نیست بلکه منظور سپاسگزاری از هنرمندان است. شان هنرمند بسیار بالا است و منظور احترام به جایگاه هنر و هنرمند است.

وی افزود: در حال حاضر در سراسر دنیا بانک‌های معتبر با سرمایه گذاری در عرصه هنر از هنر حمایت می‌کنند؛ این حمایت در عرصه اقتصاد و هنر صورت می‌گیرد و با گرم کردن بازار هنر از هنرمند حمایت می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد گفت: در ایران بانک پاسارگاد این حرکت را به صورت جدی و مستمر آغاز کرده تا با گرم کردن بازار هنر هنرمندان را تشویق به کار بیشتر کند.

وی اظهار داشت: اندیشه ورود به عرصه هنر و اقتصاد در بانک به صورت جدی شکل گرفته است و با استفاده از کارشناسان برجسته هنری فعالیت گسترده‌ای را شروع کردیم . امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بتوانیم این دستاوردها را در معرض دید هنرمندان و هنردوستان قرار دهیم.

وی ادامه داد: هدف ما استمرار بخشیدن به این حرکت است تا بتوانیم روز به روز بر غنای فرهنگی این موزه بیافزاییم.

گفتنی است تماشاگه هنرهای تجسمی معاصر بانک پاسارگاد، در محل موسسه فرهنگی-هنری صبا، مجموعه کم‌نظیری شامل 150 اثر هنری از آثار هنرمندان مطرح نقاش،خوشنویس و مجسمه‌ساز ایران همچون احمد اسفندیاری، محمود جوادی‌‌پور، زنده‌رودی، غلامحسین نامی، حسین خسروجردی، پرویز تناولی، آیدین آغداشلو، پریوش گنجی ، زهرا رهنورد، حسین‌علی ذابحی، ابوالقاسم سعیدی، آنه محمدتاتاری، عادل یونسی، ناصر عزیزی، حمید عجمی و … را در گنجینه تخصصی خود جمع‌آوری کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =