بانک صادرات با بیش از ۵۹ میلیون تراکنش شتابی برتر شد

در اردیبهشت ماه سال 91

براساس گزارش اداره نظام­های پرداخت‌ بانک مرکزی ج.ا.ا، بانک صادرات ایران در راستای تحقق اهداف بانکداری الکترونیک بیش از 59 میلیون تراکنش معادل 16 درصد کل تراکنش شتابی را در اردیبهشت ماه سالجاری با موفقیت انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، این بانک درراستای ترویج فرهنگ بهره‌‌مندی از خدمات نوین بانکی و کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلودگی هوا توسعه خدمات بانکداری برپایه بسترهای ارتباطی نوین را در اولویت قرارداده است.
 
به گونه‌ای که سیستم های الکترونیکی این بانک در خلال اردیبهشت ماه سال 91 توانسته‌‌اند بیش از 59میلیون تراکنش شتابی را با موفقیت انجام دهند.
 
این میزان تراکنش‌ها نمایانگر اقبال ویژه هموطنان به خدمات الکترونیکی و توانمندی‌های این بانک در ارایه خدمات‌ نوین است.

براساس این گزارش دراردیبهشت ماه سال91 تعداد 388میلیون تراکنش شتابی توسط 29 بانک صورت گرفته که دراین میان بانک صادرات  ایران بیش از 59 میلیون تراکنش مالی (حدود 16 درصد از کل تراکنش ‌های شتابی) را با موفقیت انجام داده است.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران با نصب بیش از 388 هزار دستگاه پایانه فروش، 3 هزار و 775 دستگاه خودپرداز، صدور بیش از 28 میلیون کارت الکترونیکی نقش بسزایی در تحقق اهداف این نوع بانکداری دارد.
رشد 42 درصدی تعداد تراکنش دستگاه های خود پرداز بانک صادرات
 
در همین حال اعلام شد تعداد کل تراکنش‌های صورت گرفته از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران در سال گذشته نسبت به سال 89 ، 42 درصد رشد داشته است.

این بانک به منظور بهره مندی و دسترسی بیشتر مشتریان با هدف تکریم و تامین رضایت آنان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان توسعه شبکه دستگاه‌های خودپردازها را دردستورکار قرار داده و براین اساس تا پایان خردادماه سالجاری، 3 هزار و 780 دستگاه ثابت و سیار را در سراسر کشور نصب نموده که این تعداد دستگاه به صورت میانگین در روز بیش از 2 میلیون و 300 هزار تراکنش را به موفقیت انجام داده‌اند.

براساس این گزارش تعداد کل تراکنش‌های دستگاه‌های خودپرداز این بانک از 480 میلیون تراکنش  درسال 89 به 684 میلیون تراکنش درسال 90 بالغ شد که این رقم نمایانگر رشد 42 درصدی تعداد تراکنش‌هاست.

گفتنی است میانگین تراکنش‌های الکترونیکی این بانک در روزهای خاص نظیر پرداخت یارانه‌ها  به بیش از 22 میلیون تراکنش نیز بالغ می‌شود و دراین زمینه این بانک تراکنش‌های مالی مربوط به 21 درصد از هموطنان را انجام می‌دهد.

همچنین خودپردازهای این بانک به طور میانگین هرماه حدود 90 هزار میلیارد ریال را بین حساب‌های هموطنان جابجا می‌کنند که این میزان معادل 28 درصد کل مبالغ جابجا شده در شبکه بانکی است.

رشد میزان تراکنش‌ها حاکی از استقبال هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک و توانمندی و قابلیت‌های این بانک در عرضه خدمات نوین است.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران با بیش از 47 میلیون حساب الکترونیکی، صدور بیش از 28 میلیون و500 هزار کارت الکترونیکی و انجام روزانه حدود 14میلیون تراکنش مالی از درگاه‌های مختلف نقش موثری در ترویج بانکداری الکترونیکی، کاهش هزینه‌ها و افزایش رفاه هموطنان دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  6