ثبت بانک آینده به جای تات در تارنمای بانک مرکزی

بانک مرکزی در سایت خود به صورت رسمی بانک آینده را جایگزین بانک تات کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اعتبار، در حالی که شعب بانک تات هنوز با همین نام فعالیت بانکی انجام می دهند بانک مرکزی در سایت خود به صورت رسمی بانک آینده را جایگزین بانک تات کرد.

بر اساس این گزارش، در حالی که چندی پیش بانک مرکزی در سایت خود در بخش مدیران تایید صلاحیت شده، نام سه نفر از اعضای هیات مدیره بانک تات را حذف و فقط به درج نام جلال رسول اف به عنوان مدیرعامل و محمدعلی بهزادان به عنوان عضو هیات مدیره بسنده کرده بود، این بانک در اقدام جدید خود، به طور کلی عنوان بانک تات را حذف کرد و به جای آن بانک آینده را قرار داد.

بر این اساس، بانک مرکزی هنوز صلاحیت فردی را برای هیات مدیره بانک جدید آینده مورد تایید قرار نداده و فهرست مدیران تایید صلاحیت شده این بانک فعلا خالی است.

این گزارش حاکی است، به دستور بانک مرکزی بانک تات و موسسات اعتباری صالحین و آتی لغو مجوز شدند و از ادغام آنها بانک آینده تشکیل شد.
بر اساس تکلیف بانک مرکزی، این بانک و موسسات باید هرچه سریع تر تابلوی خود را به بانک آینده تغییر دهند در غیر این صورت با آنها به شدت برخورد خواهد شد. هنوز مسوولان بانک تات و موسسات اعتباری صالحین و آتی این هشدار را جدی نگرفته اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  9