بانک ملی ۴۰ میلیون حساب بانکی دارد

محمدرضا حسین‌زاده:

عضو هیات رییسه بانک ملی گفت: هم اکنون بانک ملی با سابقه و قدمت 85 ساله 40 میلیون مشتری و حساب بانکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمدرضا حسین‌زاده در مراسم خیرخواهانه بانک ملی برای احداث ساختمان موسسه خیریه رفاه کودک در اردبیل، اظهار داشت: بانک ملی هم چون بانک‌های اقتصادی و بنگاه‌های بزرگ دنیا تنها به فکر سود و کسب منفعت نیست بلکه اولاتر از آن انجام کارهای خیر خواهانه و بشر دوستانه مد نظر ماست و در مرحله بعد کسب سود و حفظ منافع در دستور کار بانک ملی است.

عضو هیات رییسه بانک ملی با بیان این که بیش از 85 سال از تاسیس بانک ملی به عنوان قدیمی‌ترین بانک ایران می‌گذرد، افزود: بانک ملی در راستای مسوولیت اجتماعی خود سعی می‌کند در کارهای خیر خواهانه و پروژه‌های بزرگ وارد شود به طوری که در احداث بزرگراه قزوین‌ – زنجان تسهیلاتی پرداخت کردیم که بعد از سال‌های متمادی موفق به تسویه آن شدند.

این مسوول یادآور شد: بانک ملی در پروژه زنجان ـ تبریز نیز مشارکت کرده که مدت بازپرداخت و زمان مشارکت آن 20 ساله است.

حسین‌زاده از ورود بانک ملی به اجرای پروژه قم تا مشهد با عنوان بزرگراه حرم تا حرم که وزیر راه و شهرسازی اصرار بر حضور و مشارکت بانک ملی داشت، خبر داد.

عضو هیات رییسه بانک ملی تصریح کرد: ما در انجام رسالت خطیر خود فراتر از محاسبه سود به این کار ورود پیدا کردیم و هر سال نیز تلاش می‌کنیم دامنه فعالیت‌های خیر خواهانه و حضور در پروژه‌های بزرگ را گسترش دهیم.

وی اظهار داشت: بانک ملی در حوزه مدرسه‌ساری، درمانگاه سازی ساخت بیمارستان بیماران سرطانی و مجموعه‌ها و موسسات خیریه بیش از 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.

حسین‌زاده ادامه داد: ما با این شعار که همه جای ایران سرای ماست سعی کردیم کارهای عام‌المنفعه و خداپسندانه را از طریق بانک ملی توسعه دهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  72  =  82