هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش جرایم اینترنتی/در نگهداری رمز دوم کارت‌های عابر‌بانک دقت کنید

افرادی که برای خریدهای اینترنتی به برخی سایت‌ها مراجعه می‌کنند به هیچ وجه نباید رمزکارت‌های عابربانک خود را در اختیار این سایت‌ها قرار دهند.برخی از این سایت‌ها با در اختیارگرفتن رمز کارت‌های عابربانک و شماره ملی افراد، اقدام به برداشت پول از حساب آنان می‌‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از ایسنا سرهنگ نعمت قبادزاده رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام با اشاره به افزایش جرایم اینترنتی هشدارهایی را در خصوص نگهداری از رمز دوم کارت‌های عابر‌بانک به شهروندان ارائه کرد.
 

با بیان اینکه رمز دوم کارت‌های عابربانک به عنوان اطلاعات شخصی افراد است و نباید به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار گیرد، گفت: با پیشرفت‌های گسترده‌ای که امروز در فضای مجازی به وجودآمده، جرایم اینترنتی در این حوزه گسترش یافته و هر روز شاهد کلاهبرداری‌های اینترنتی از مردم هستیم.

رییس پلیس فتای استان ایلام با هشدار به کاربران اینترنتی گفت: افرادی که برای خریدهای اینترنتی به برخی سایت‌ها مراجعه می‌کنند به هیچ وجه نباید رمزکارت‌های عابربانک خود را در اختیار این سایت‌ها قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این سایت‌ها با در اختیارگرفتن رمز کارت‌های عابربانک و شماره ملی افراد، اقدام به برداشت پول از حساب آنان می‌‌کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  1