شروع پذیره‌نویسی مالی و اعتبار کوثر از شنبه آینده

پذیره نویسی 450 میلیون سهم شرکت مالی و اعتباری کوثر، از روز شنبه آینده در فرابورس شروع می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت مالی و اعتباری کوثر مرکزی قصد دارد 450 میلیارد ریال سرمایه اولیه خود را از طریق پذیره نویسی و شبکه کارگزاری فرابورس به قیمت هر سهم هزار ریال، از روز شنبه 21 مرداد به مدت 30 روز تامین کند.

سرمایه اولیه شرکت مالی و اعتباری کوثر هزار و 500 میلیارد ریال است که از این مبلغ هزار و 50 میلیارد ریال از سوی موسسین تامین شده و 450 میلیارد ریال باقی مانده از طریق پذیره نویسی تامین می شود.

تعداد سهام قابل پذیره نویسی، برای هر یک از پذیره نویسان حقیقی و حقوقی حداقل 10 هزار سهم و حداکثر 15میلیون سهم درنظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، در حالی ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابه جایی 13 میلیون اوراق بهادار، به 192 میلیارد ریال رسید که بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس ذوب آهن اصفهان در بازار دوم فرابورس و کمترین حجم معاملات و بیشترین کاهش قیمت را سبحان دارو در بازار اول فرابورس در اختیار داشتند.

در بازار ابزارهای نوین مالی نیز بیشترین حجم معاملات را اوراق اجاره جوپار به خود اختصاص داد. همچنین، قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز تغییر قابل توجهی نداشت و هم چنان در مرز 59 هزار تومان مبادله شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  8