پرداخت ۱۵۲ هزار فقره تسهیلات اشتغال زائی توسط دفاتر پست بانک

دفاترخدمات بانکی شهری و روستایی پست بانک ایران تا پایان تیرماه سال جاری بیش از 152 هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از 4 هزار و 824 میلیارد ریال به منظور اشتغال زایی و تولید در روستاها و مناطق محروم در قالب عقود اسلامی به هموطنان پرداخت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد در بخش دفاتر روستائی و 9 درصد نیز در بخش دفاتر شهری رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط عمومی پست بانک ایران: دفاتر مذکور از ابتدای سال جاری بیش از 44 میلیون فقره وجوه قبوض مصرفی؛ آب، برق، گاز و تلفن ثابت و همراه هموطنان را در سطح کشور بویژه در روستاها و مناطق محروم دریافت کرده که از مجموع آن حدود 32 میلیون فقره از طریق دفاتر شهری و حدود 12 میلیون فقره نیز از طریق دفاتر روستائی انجام شده است.

طبق این گزارش: تا پایان تیرماه سال جاری تعداد 3 میلیون و 773 هزار و 121 فقره انواع حساب برای هموطنان از طریق دفاترخدمات بانکی افتتاح شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد آن در بخش دفاتر شهری 11 درصد و در بخش دفاتر روستائی نیز 7 درصد رشد کرده و درحال حاضر سهم دفاتر از کل منابع بانک حدود 45 درصد می باشد.

این گزارش می افزاید: میزان تراکنش های دفاتر مذکور در چهارماهه سال جاری حدود 48 میلیون فقره بوده و در بخش دفاتر شهری با سرانه هر دفتر حدود 9 هزار تراکنش میزان 37 درصد رشد را نشان می دهد.

براساس این گزارش: مانده منابع دفاترخدمات بانکی پست بانک تا پایان تیرماه ماه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال قبل حدود 40 درصد و نسبت به ابتدای سال جاری نیز حدود 31 درصد رشد داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  7