بانک کار گشایی ۳۲۷ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرد

بانک کارگشایی در نیمه نخست سال جاری، تعداد 326 هزار و 880 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ یک هزار و 664 میلیارد و 429 میلیون و 633 هزار ریال پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک غلامرضا خنجری معاون بانک کارگشایی با اعلام این مطلب افزود: تسهیلات اعطایی بانک کارگشایی در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 164 هزار و 99 فقره افزایش داشته است. وی مهمترین ویژگی تسهیلات بانک کارگشایی را عدم وجود مطالبات معوق برای بانک و دریافت فوری تسهیلات برای متقاضیان عنوان کرد و گفت: متقاضیان می توانند در شرایط عادی در حدود 30 دقیقه، سقف تسهیلات بانک کارگشایی به مبلغ 10 میلیون ریال را دریافت کنند.

به گفته خنجری متقاضیان در ازای ترهین هر گرم طلای 17 یا 18 عیار مبلغ 70 هزار ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند. به عبارت دیگر مشتریان در قبال ترهین 140 گرم طلای 17 یا 18 عیار، مبلغ 10 میلیون ریال به ازای هر فرد تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند.

وی با عنوان اینکه سررسید تسهیلات قرض الحسنه بانک کارگشایی یک ساله است، بدون کف بودن تسهیلات بانک کارگشایی را از خصوصیات آن برشمرد و تصریح کرد: مشتریان به ازای ترهین هر میزان طلا، تسهیلات متناظر با آن دریافت می کنند

خنجری همچنین با اشاره به خدمات دیگر بانک کارگشایی از جمله حراج شمش و مسکوکات طلا بیان داشت: بانک کارگشایی فقط در ماه های ابتدایی سال جاری حراج سکه داشته است و تا پایان خرداد ماه 1391 تعداد 144 هزار و 800 قطعه سکه به وزن 608 هزار و 637 گرم و به مبلغ 515 میلیارد و 565 میلیون و 640 هزار ریال به بازار عرضه کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بانک کارگشایی دارای سه شعبه در تهران (کارگشایی مرکز، امیریه، امیرکبیر) و 41 شعبه در سراسر کشور می باشد. لازم به ذکر است بانک کارگشایی یکی از واحدهای تحت نظر بانک ملی ایران است. شعبه مرکزی این بانک نیز در میدان محمدیه تهران قرار دارد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =