شاخص بورس دوباره ۲۹ هزار واحدی شد

در معاملات روز سه شنبه بورس تهران، دماسنج بازار سرمایه که در تردید رفتن به کانال 28 یا 29 هزار واحد قرار دارد،برای چهارمین بار در مهر ماه وارد کانال 29 هزار واحدی شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا شاخص بورس تهران که از پایان هفته گذشته استراحت خود را آغاز کرده و در معاملات اولین روز هفته با از دست دادن یک درصد از ارزش خود به نیمه ی 28 هزار واحدی رسیده بود، در معاملات امروز دوباره رشد صعودی خود را آغاز کرد و برای چهارمین بار در مهر ماه وارد کانال 29 هزار واحدی شد.

به این ترتیب شاخص بورس تهران که برای تجدید قوا به استراحت چند روزه رفته بود، در ابتدای معاملات امروز با رشد 250 واحدی رو به رو شد و در کانال 29 هزار واحدی جای گرفت.

ورود شاخص به مرز 29 هزار واحدی در حالی برای چهارمین بار تکرار می شود که دماسنج بازار سرمایه برای اولین بار در روز 9 مهر ماه موفق به فتح کانال 29 هزار واحدی شد و با رشد 378 واحدی در عدد 29 هزار و 287 واحد قدم گذاشت، دماسنج بازار سرمایه برای بار دوم نیز در روز 12 مهر ماه از استراحت برگشت و وارد مرز 29 هزار واحدی شد.

اما مهم ترین متغیر بازار که در روز 15 مهر ماه به کانال 28 هزار و 860 واحدی برگشته بود،در معاملات روز 17 مهر دوباره رشد کرد و برای سومین بار در طول 7 روز معاملاتی وارد مرز 29 هزار واحدی شد.

بر این اساس تردید شاخص در قرار گرفتن کانال 28 یا 29 هزار واحد در حالی ادامه دارد که دماسنج بازار سرمایه پس از چند روز حرکت در کانال 28 هزار واحدی، در نیمه ی معاملات امروز 250 واحد رشد کرد و به عدد 29 هزار و 231 واحد رسید.

در بازار امروز صف خرید برای نمادهای فلزی تشکیل شد و شرکتهای ملی مس،گل گهر،نفت و گاز پارسیان،چادرملو،غدیر،فولاد مبارکه،سرمایه گذاری امید و توسعه معادن و فلزات از مهم ترین شرکتهای تاثیر گذار در رشد شاخص بورس بودند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  5  =