جزئیات کارمزد خدمات کارت به کارت شبکه بانکی

کارمزد خدمات کارت به کارت شبکه بانکی تغییر نکرده است و طبق بخشنامه سال 86 بانک مرکزی تا میزان یک میلیون تومان مبلغ 500 تومان کارمزد و به میزان هر یک میلیون تومان بعدی 200 تومان به صورت پلکانی اضافه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از دنیی اقتصاد، برخی مشتریان بانکی که از خدمات سحاب امکان انتقال وجوه از کارت بانکی یک مشتری را به صورت آنی به کارت بانکی خود یا فرد دیگر در سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب فراهم می‌کنند، گمان می‌کردند که برای هر میزان مبلغی که کارت به کارت کنند باید 500 تومان از حسابشان کارمزد کسر شود و با مشاهده کارمزدهای بیشتر دچار سوء تفاهم می‌شدند. این در حالی است که طبق بخشنامه سال 86 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران استفاده‌کنندگان از این خدمات در صورتی که از یک حساب به حساب دیگر در همان بانک باشد، هیچ کارمزدی پرداخت نمی‌کنند.
در زمانی که مشتری بخواهد از کارت خود به کارت دیگری که در بانک دیگری است مبلغی از طریق عابربانک‌ها واریز کند ضمن آنکه باید از طریق عابر بانک مبدا یا مقصد این کار انجام شود، مبلغی هم برای کارمزد از حساب فرد واریز‌کننده به صورت همزمان کسر خواهد شد که این مبلغ براساس میزان جابه‌جایی پول متفاوت می‌شود.

border=0
 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  12