اهداف۱۰گانه سند WSIS؛محور برگزاری اجلاس منطقه‌ای جامعه اطلاعاتی در تهران

مدیر پروژه جامعه اطلاعاتی WSIS گفت: همزمان با انجام اقدامات برای برگزاری اجلاس اکو، به ITU پیشنهاد دادیم که می توانیم با حضور اعضای اکو، اجلاس منطقه ای WSIS را حول اهداف 10 گانه سند WSIS برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس، هادی شاه حسینی در اجلاس منطقه ای جامعه اطلاعاتی WSIS، اظهار داشت: سال گذشته جایزه WSIS PRIZE در خط عمل 11 (خط عمل همکاری های بین المللی) به ایران رسید.

مدیر پروژه WSIS در دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: اعطای این جایزه به ایران از آن جهت بود که در سال گذشته، ایران مطالعه منابع جامعه اطلاعاتی را بر اساس منابع و مستندات بین المللی که در اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) ثبت شده بود انجام داد و در آن جهت شروع به حرکت کرد.

وی افزود: در پی جمع آوری مستندات، کمیته ملی WSIS در سازمان فناوری اطلاعات ایران تشکیل شد.

مدیر گروه فناوری اطلاعات دانشگاه علم و صنعت افزود: همزمان با انجام اقدامات اولیه برای برگزاری اجلاس اکو، به ITU پیشنهاد دادیم که می توانیم با حضور اعضای اکو، اجلاس منطقه ای WSIS را حول اهداف 10 گانه سند WSIS برگزار کنیم و حداکثر استفاده را ببریم.

مشاور سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: با رایزنی با کارشناسان اجلاس وزیران ارتباطات اکو، به این نتیجه رسیدیم که برای رسیدن به اهداف 10 گانه سند WSIS نیازمند رایزنی بیشتر در منطقه هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  2  =