بررسی مشکل تسهیلات با حضور مدیران بانکی

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بررسی مشکل شبکه بانکی گفت: نشست هماهنگی این کمیسیون با دولت درباره بودجه سال آینده کل کشور برگزار نشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس غلامرضا تاجگردون در مورد موضوعات مطرح شده در جلسه عصر دیروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: این جلسه با حضور جمعی از مدیران عامل بانک‌ها برگزار شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مشکلات شبکه بانکی در ارائه تسهیلات، مشکلات ارزی روز و روابط پولی و ارزی بین بانک‌ها و بانک مرکزی با حضور اعضای کمیسیون و مدیران بانکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ضمن مطلوب ارزیابی کردن این نشست گفت: مهمترین موضوعی که در این جلسه مطرح شد و مدنظر کمیسیون بود، بحث نرخ پرداخت مانده تسهیلات و بازگشت تسهیلات مربوط به اعتبارات اسنادی «LC» ارزی گشایش شده در سالهای گذشته بود.

تاجگردون ادامه داد: این موضوع در جلسات بعدی کمیسیون با حضور مسئولان بانک مرکزی پیگیری خواهد شد.

وی در خصوص جلسه هماهنگی این کمیسیون با دولت درباره بودجه سال آینده کل کشور گفت: این جلسه برگزار نشد و به روز دیگری موکول شد.

به گزارش فارس پیش از این قرار بود، ظهر سه شنبه نخستین جلسه هماهنگی تدوین لایحه بودجه 92 کل کشور بین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نمایندگان معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری برگزار شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ⁄    =  1