اجرای طرح اعتبارسنجی مراکز دولتی

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه با اشاره به طرح اعتبارسنجی مراکز دولتی، گفت: نقش آموزش های مهارتی در رفع معضل بیکاری و ایجاد شغل بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کوروش پرند در گفتگو با مهر حل معضل بیکاری و تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار را یکی از مباحث مهم حال حاضر برشمرد و افزود: امروزه نقش آموزش های مهارتی در رفع معضل بیکاری و ایجاد شغل بر هیچکس پوشیده نیست.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار تقویت فرهنگ مهارت آموزی و کار در بین پرسنل سازمان آموزش فنی و حرفه ای شد و بیان داشت: این پتانسیل در بین مربیان سازمان وجود دارد که با ثبت اختراعات و ابداعات، زمینه افتخار آفرینی را فراهم کنند و وظیفه ما این است با جهت دادن به این امر مهم، امید به آینده را در آنان افزایش دهیم.
 
پرند سیستم آموزش فنی و حرفه ای کشور را یک سیستم منحصر به فرد توصیف کرد و اظهار داشت: بر اساس مدارک موجود ،درصد خطای سیستم آموزشی آموزش فنی و حرفه ای کشور بسیار پایین است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح اعتبارسنجی مراکز دولتی، گفت: این مدل اگر به درستی اجرا شود، در آینده ای نزدیک شاهد اجرای یک نظام منحصر به فرد و فوق العاده برای سازمان آموزش فنی و حرفه ای خواهیم بود.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: توجه به مفهوم صلاحیت حرفه ای و آثار آن در کاهش دغدغه زندگی روزمره، توجه ویژه به مسابقات ملی مهارت و اجرای سیاست آموزش و تولید و فروش از دیگر مباحثی است که در قالب برنامه های سازمان فنی و حرفه ای کشور دنبال می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  −  51  =