بیمه ایران دراطلاع رسانی اول شد

روابط عمومی بیمه ایران رتبه نخست دررشته اطلاع رسانی را دربین شرکت های بیمه ای از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ درهمین راستا ودرحاشیه برگزاری نوزدهمین دوره همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه و توسعه لوح تقدیروتندیس مسوولان برگزارکننده این همایش به مدیریت این روابط عمومی اهدا شد.

کمیته داوران این همایش در لوح تقدیر از این شرکت آورده است:روابط عمومی ها در هزاره سوم به درک تازه ای از مفهوم ارتباطات و تعاملات چند سویه رسیده اند و امروزنه به مثابه پیشانی هرسازمان بلکه به عنوان قلب تپنده آن عمل می کنند.

درادامه همچنین آمده است: درخشش تان دردومین جشنواره روابط عمومی های برترصنعت بیمه و کسب رتبه نخست در رشته اطلاع رسانی وتعامل مناسب با رسانه ها که مهم ترین بخش از وظایف روابط عمومی ها است، نشان از درک عمیق آن مجموعه از ابعاد گوناگون روابط عمومی و عزم راسخ در مسیرپیشرفت و تعالی سازمانی رسیدن به افق های درخشان صنعت بیمه حکایت داشته که جای تقدیر دارد.

درنوزدهمین دوره همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه وتوسعه معاون اول رییس جمهور،وزیرامور اقتصادی و دارایی،رییس کل بیمه مرکزی،رییس پژوهشکده بیمه وتعدادی از مدیران عامل شرکت های بیمه ای و مدیران فنی ایراد سخنرانی کردند.

همچنین درادامه این همایش تعدادی از مقالات برتررسیده به دبیرخانه،‌توسط مولفان به شرکت کنندگان عرضه شد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  74  =  80