انتشار کتاب «مدیریت در بیمه ها، هست‌ها و بایدها»

کتاب «مدیریت در شرکتهای بیمه، هست‌ها و بایدها» از انتشارات پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کتاب «مدیریت در شرکتهای بیمه، هست‌ها و بایدها» نوشته رضا اکبرزاده در دو بخش و نه فصل منتشر شده است.

پیکربندی این کتاب در دو بخش کلی مباحث عام و خاص در مدیریت شرکت‌های بیمه طراحی شده است و همان‌گونه که از نام آن پیداست، بسیاری از مفاهیم مندرج در دو بخش وضعیت موجود (هست‌ها) و وضعیت مطلوب (بایدها) برای شرکتهای بیمه به رشته تحریر در آمده است. در این کتاب نویسنده بر آن است تا آمیزه‌ای از مباحث تئوریک و کاربردی برای مدیریت شرکت‌های بیمه ارائه کند.

بنابر این گزارش، بخش اول کتاب به مباحث عام در مدیریت شرکت‌های بیمه در پنج فصل با عناوین: مکاتب مدیریت و کاربرد آن در شرکتهای بیمه، سازماندهی و کاربرد آن در شرکت‌های بیمه، ساختار سازمانی و کاربرد آن در شرکتهای بیمه، برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکتهای بیمه و فرهنگ‌سازمانی شرکتهای بیمه مطرح شده است. در بخش دوم کتاب مباحث ویژه در مدیریت شرکت‌های بیمه با عناوین سرمایه‌گذاری شرکتهای بیمه، مدیریت ریسک و شرکتهای بیمه، ارزیابی عملکرد در شرکتهای بیمه، جهانی‌سازی و شرکتهای بیمه منتشر شده است.

علاقمندان جهت تهیه کتاب مذکور می‌توانند به پژوهشکده بیمه واقع در تهران- خیابان سعادت‌آباد- میدان شهید تهرانی مقدم(کاج سابق)- خیابان سرو غربی، نرسیده به میدان شهرداری، پلاک 43 و یا از طریق تلفن 22073036-021 با کتابفروشی پژوهشکده تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  6