شرکت خدمات انفورماتیک از پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت می کند

شرکت خدمات انفورماتیک با تصویب دستورالعمل حمایت از پایان‌نامه‌ها، اعلام کرد: در راستای نیل به اهداف توسعه‌ای و به منظور بهره‌گیری از توان بالقوه دانشگاهها و تشویق دانشجویان داخل و خارج از شرکت به انجام تحقیقات و پروژه‌های کاربردی مورد نیاز و همسو با اهداف این شرکت، از پایان‌‌نامه‌ها ی دانشگاهی حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک مقاطع تحصیلی مشمول این دستورالعمل پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، کارشناسی رتبه های زیر 100 کنکور و کارشناسی افرادی که عضو تیم المپیادهای کشوری هستند.

جدید بودن و مطابقت با اولویت‌ها و نیازهای پژوهشی اعلام شده که در پرتال شرکت به نشانی  www.isc.co.ir در دسترس است. باید در انتخاب محورهای پژوهشی مورد حمایت  پایان نامه‌ها مد نظر قرار گیرد و پایان‌نامه مذکور نباید از حمایت‌های سایر سازمان‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی برخوردار باشد.

لازم به ذکر است سقف حمایت مالی از پایان‌نامه‌های مقاطع مختلف در ابتدای هر سال تحصیلی توسط کمیته آموزش شرکت خدمات انفورماتیک (فعال در حوزه بانکداری الکترونیک و اتوماسیون بانکی ) تعیین می‌گردد.علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکی www.isc.co.ir  مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  8  =