کاربران الکترونیک بانک اقتصادنوین۲۸ درصد رشد کرد

در پایان آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل

در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیک بانک اقتصادنوین در سراسر کشور تعداد کاربران چهار خدمت الکترونیک این بانک در پایان آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک تعداد کاربران چهار خدمت تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان آذر ماه امسال از مرز 2 میلیون و 300 هزار نفر گذشته که نسبت به تعداد کاربران این خدمات در پایان آذر ماه سال گذشته بیش از 28 درصد رشد نشان می‌دهد.
علاوه بر این تعداد خودپردازهای بانک اقتصادنوین در این مدت نیز با 15 درصد رشد از مرز 800 دستگاه گذشت که این رشد زمینه را برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک اقتصادنوین و دارندگان کارت‌های شبکه بانکی بیش از پیش فراهم می‌کند.

در حالی تعداد خودپردازهای بانک اقتصادنوین در پایان آذر ماه امسال از مرز 800 دستگاه گذشت که تعداد شعب این بانک در این مقطع 266 شعبه بوده است، به عبارت دیگر بانک اقتصادنوین با هدف رضایت‌مندی هموطنان در سراسر کشور نسبت به گسترش خودپردازهای خارج از شعب خود اقدام کرده که اکثر این خودپردازها در مراکز پرتردد و مرکز تجاری و خرید نصب شده است.

همچنین در پایان آذر ماه 1391 تعداد انواع کارت‌های صادره این بانک شامل کارت نقدی، هدیه، بن و اعتباری نیز از مرز 7 میلیون کارت گذشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش از 22 درصد رشد نشان می‌دهد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  8  =  17