پرداخت اینترنتی از حساب مشتریان کافی‌نت

سرهنگ شعبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی شکایت فردی مبنی بر این که از حساب وی برداشت غیرمجاز شده است، ماموران تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند که در بررسی‌ها مشخص شد کلیه برداشت‌ها صرف خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن و خرید کارت اعتباری در سایت کانون وکلا شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد فرد برداشت‌کننده تمامی خریدها را از طریق کافی‌نت انجام داده که سرانجام زنی ساکن اهواز که ثبت‌نام با نام وی انجام شده بود، شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

شعبان افزود: این زن در اظهارات خود مدعی شد که برای ثبت‌نام در این سایت به کافی‌نت مراجعه کرده و به دلیل این که کارت بانکی نداشته متصدی ثبت‌نام وی را انجام داده و مبلغ را به صورت نقدی دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه متصدی کافی‌نت به این یگان احضار شد، افزود: متصدی کافی‌نت در اظهارات خود مدعی شد که شاکی برای ثبت‌نام در سایتی نزد وی مراجعه و اطلاعات بانکی خود را در اختیارش قرار داده و زمانی که این خانم به کافی‌نت آمده از اطلاعات حساب شاکی سوءاستفاده کرده و مبلغی را برداشت کرده است.

رییس پلیس فتای استان خوزستان به دارندگان کارت‌های بانکی هشدارداد: به هیچ عنوان رمزهای بانکی را در اختیار دیگران قرار نداده و به طور متوالی آن را تغییر دهند و از گذاشتن رمزهای از پیش گزیده و تکراری مانند شماره شناسنامه و تاریخ تولد که به راحتی در دسترس است، جداً خودداری کنند و در صورتی که کارتشان مفقود یا به سرقت رفت به بانک مربوطه اطلاع داده و رمزهای آن را تغییر دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  4