سؤالی از احمدی نژاد که از سیما پخش نشد+پاسخ

سوال یکی خبرنگاران از رئیس جمهور که از سوی رسانه ملی پخش نشد حاوی انتقاداتی نسبت به وعده های گذشته رئیس جمهور و عملکرد وی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم بود.

معصومه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ahad می گوید

    چه اصراری است چه جیزی گیرشان می آید؟ اگر می خواهند در انتخابات سودی ببرندکه این روش درستی نیست و خلاف قانون است هر کس باید خودش را معرفی کند نه اینکه دیگران را تخریب کند. اگر کسی به دولت انتقاد دارد بگوید کدام تصمیم دولت غلط است و به چه دلیل؟ اما اینکه هر اتفاقی در جامعه می افتد را گردن دولت بیندازیم، خوب دیگران مگر در تصمیم گیری دخالت ندارند؟ آیا آنها نقش ندارند؟

    با سلام و تشكر از اطلاع رساني ايده ال شما

    با كل وعده هاي توخالي احمدي نژاد و كلاه هاي بزرگي كه سر مردم گذاشت كاري ندارم….
    وليكن پاراگراف بالا اگر از سخنان ايشان است بهتر است به ايشان ياداوري كنيم تخريب كردن شخص سوم و غايب در مناظرات انتخاباتي كه ايشان انجام دادند را فراموش نكنند يا نمونه متاخر صحبت در مجلس!!! بنده مدافع رفسنجاني ها و لاريجاني ها نيستم ولي انروزي كه ايشان به رفسنجاني تاختند به جمعي از دوستان حاضر گفتم كه فردا روزي به رهبر و ديگر مقامات ارشد هم مي متازند كه متاسفانه بسيار و مكرر قلب مردم و رهبري ازردند.
    1شير پاك خورده و ايراني پاك نهاد به اين اقا بگويد هرچه كرديد يا مي خواستيد انجام بدهيد يا در دست انجام است مهم نيست انچه كه بوجود امده و در اثر مديريت نامطلوب شما و همكارانتان در دولت بوده و مردم را بدبخت كرده مهم است….
    با احترام احد قلندري

ارسال یک پاسخ

25  ⁄    =  5