افزایش سرمایه گذاری Visa روی تکنولوژی NFC

اخبار شرکت های بین المللی فعال در صنعت پرداخت /

کاربران Blackberry به‌زودی قادر خواهند بود هزینه خریدهای خود را با استفاده از کارت‌های Visa مجهز به تکنولوژی NFC انجام دهند.همچنین Adyen، کمپانی هلندی ارایه دهنده خدمات جهانی پرداخت، از سرویس جدید خود با نام «PayOut» رونمایی کرد.Elavon کمپانی Collective POS را در تورنتوی کانادا خرید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای شرکت ایران کیش شرکت Research in Motion) RIM) اعلام کرد که کاربران Blackberry به‌زودی قادر خواهند بود هزینه خریدهای خود را با استفاده از کارت‌های Visa مجهز به تکنولوژی NFC انجام دهند.طبق اعلام RIM؛ Visa رسما سیستم کارت اعتباری خود را برای کار با تکنولوژی پرداخت موبایلی رمزنگاری شده RIM راه‌اندازی کرده است. روش پرداخت RIM به‌طور امن BlackBerry را به حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری متصل می‌کند. منبع:www.nfcnews.com
 

PayOut، سرویس جدید Adyen

 Adyen، کمپانی هلندی ارایه دهنده خدمات جهانی پرداخت، از سرویس جدید خود با نام «PayOut» رونمایی کرد.

این سرویس یکپارچه، به‌طور خودکار صورت‌حساب الکترونیک سود در حوزه‌هایی مانند شرط‌بندی، بازی و سفر ارایه می‌کند

سرویس تازه رونمایی شده تمام روش‌های اصلی پرداخت شامل CFTها، کارت‌های اعتباری، انتقال بانکی، Neteller، PayPal و Click&Buy را پشتیبانی می‌کند. این کمپانی همچنین از اضافه شدن 27 روش بومی پرداخت که کل روش‌های پرداخت را به بیش از 200 روش می‌رساند، خبر داد.( منبع: www.thepaypers.com)

خرید کمپانی Collective POS توسط Elavon

Elavon کمپانی Collective POS را در تورنتوی کانادا خرید.

رییس شعبه آمریکای شمالی کمپانی Elavon اعلام کرد: «فرصت پیش آمده برای Elavon جهت ارتقا POS Collective و تاسیس پایگاه مشتری در کانادا برای هر دو کمپانی این امکان را فراهم می‌کند تا بهترین پیشنهادات خود را به بازار کانادا عرضه کنند.»

وی همچنین اظهار داشت که حضور پررنگ‌تر در بازار کانادا در راستای اهداف و برنامه‌های توسعه جهانی Elavon است.

کمپانی Collective POS در خدمت 12هزار بنگاه تجاری در سراسر کانادا بوده و نزدیک به یک میلیارد تراکنش خرید را در کانادا پردازش می‌کند. (منبع: http://www.paymentsnews.com)

پیوستن Royal Jordanian به CashU

  CashU، ارایه‌دهنده خدمات پرداخت آنلاین، توافقنامه‌ای با Royal Jordanian، موسسه حمل و نقل بین‌المللی امضا کرد که طبق این توافقنامه مشتریان این شرکت در سراسر جهان می‌توانند تراکنش‌های خود را با استفاده از کارت‌های پیش‌پرداختی CashU تکمیل کنند.

مشتریان Royal Jordanian، برای تکمیل پرداخت خود می‌توانند آیکون CashU را به‌عنوان یک روش پرداخت انتخاب کنند. سپس Royal Jordanian مشتریان را به صفحه پرداخت CashU با جزییات خرید هدایت خواهد کرد.

مشتریان باید شماره حساب CashU و پین‌کد خود را برای تایید پرداخت وارد نمایند. پس از تکمیل پرداخت، CashU وجوه را به Royal Jordanian انتقال می‌دهد.(منبع: http://www.ibosocial.com)

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =