آبفا، مترو را در نشست خیابان مولوی مقصر دانست

خودچیانی گفت: معاون نظارت و بهره برداری شرکت آب وفاضلات منطقه 5 با تاکید بر اینکه نشست خیابان مولوی و تقاطع ولیعصر به علت عملکرد نامناسب کارکنان احداث مترو بوده است گفت: چندیدن بار به شهرداری و مترو هشدار داده ایم که روش کار کارکنان مترو ممکن است به تاسیسات آب آسیب بزند.

به گزارش بانکداری الکترونیک خودچیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر اینکه نشت آب درمنطقه به خاطر احداث مترو در آنجا بوده است گفت: مشابه این اتفاق در خیابان منیریه نیز افتاده بود و در مورد احتمال آسیب رسیدن به تاسیسات آب به شهرداری و شرکت مترو هشدار داده بودیم.

وی افزود: بر اساس هشدار های کتبی و شفاهی گفته بودیم که روش کار کردن برای احداث مترو ممکن است باعث خالی شدن زیر لوله آب شود و به تاسیسات آب آسیب برسد در نتیجه امکان هر نوع رویدادی برای شهروندان وجود دارد، ولی شرکت مترو به این هشدار توجه نکرد.

معاون نظارت و بهره برداری شرکت آب وفاضلاب منطقه5 تاکیدکرد: احتمال بروز این مشکل را طی 5 -6 مکاتبه بازگوکردیم و درجایی اعلام کردیم ادامه کار با این شرایط به صلاح نیست، اما توجهی نشد.

خودچیانی با اشاره به اینکه شرکت مترو با این حفاری ها چندین مرتبه به انشعابات آب آسیب رسانده بود، افزود: شرکت مترو باید پروژه را به گونه ای مدیرت کند که این حادثه پیش نیاید، اما مترو کیفیت را فدای سرعت می‌کند.

خودچیانی تاکید کرد: امیدواریم مسئولین مترو متوجه شوند که شهروندان علاوه بر مترو نیاز به شبکه های آب نیز دارند. بنابراین برای ساخت مترو نباید لوله های آب وگاز را از بین ببرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −    =  28