مرتضوی: روح الامینی باید به ما اطلاع می داد که فرزندش دستگیر شده است

سعید مرتضوی گفت: آقای روح الامینی اگر وظیفه پدری اش را خوب انجام می داد قبل از تماس پلیس امنیت حداقل به ما می گفت که فرزندش دستگیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر، سعید مرتضوی ظهر دوشنبه پس از پایان سومین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: آقای ضرغامی از صمیمی ترین دوستان روح الامینی است. وی ابراز تاسف کرده که این دوست با سابقه که بسیار به هم نزدیک بوده اند وقتی فرزندش دستگیر شده حتی به وی نگفته است. آن زمان آقای ضرغامی حتی نامه هایی به ما می دادند که مثلاً فلان متهم و خانواده نادم و پشیمان است.

وی افزود: روح الامینی تا قبل از رسانه ای شدن موضوع پیگیری نکرده بود. سوال من این است آیا شما مسئولیت پدری خود را می پذیرید؟ این در حالی است که آقای محسنی اژه ای وزیر اطلاعات بارها از صدا و سیما تاکید کرد که نگذارید فرزندانتان در این حوادث حاضر شوند ولی از روزی که اینها دستگیر شدند تا وقتی که پلیس امنیت تماس گفت یک هفته طول کشید ولی آقای روح الامینی اصلاً تماس نگرفتند و حتی به آقای ضرغامی هم نگفتند.

مرتضوی: کوچکترین اتهامی متوجه قضات نیست
 

سعید مرتضوی با تشریح سومین جلسه محاکمه قضات تعلیق شده ماجرای کهریزک گفت: رساله دکترای من در خصوص مواد مخدر به خصوص روانگردانها باعث اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  −    =  11