لیست انتظار قطار‌ها برای ایام پیک نوروزی اعلام شد

به منظور ایجاد تسهیلات جدید و خدمات‌دهی حداکثری به متقاضیان سفر با قطارهای مسافری رجا، مراکز لیست انتظار بلیت قطارهای این شرکت برای برخی ایام پیک نوروز 92 معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر، شرکت حمل و نقل ریلی رجا با انتشار گزارش کوتاهی، اعلام کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی شرکت رجا و در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و جلب رضایتمندی بیش‌تر هموطنان، برای تاریخ‌های 24 اسفند 91 تا هشتم فروردین 92، لیست انتظار بلیت قطارهای رجا از طریق برخی مراکز فروش، عرضه خواهد شد.

بر این اساس آژانس‌های راه سعادت‌، روان‌سیر، آتیه گشت و سیر سحر افق از دفاتر فروش اطراف ایستگاه راه‌آهن تهران هستند که از 24 اسفند 91 تا هشتم فروردین سال جدید اقدام به خدمات‌دهی به متقاضیان سفر با قطار به عنوان مراکز لیست انتظار می‌کنند.

لیست انتظار بلیت قطارهای مسافری شرکت حمل و نقل ریلی رجا از تاریخ 9 فروردین 92 همانند گذشته در ایستگاه راه‌آهن تهران اقدام به خدمات‌دهی به هموطنان گرامی خواهد کرد.

هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان کشیک دفاتر فروش بلیت‌های لیست انتظار، نشانی دفاتر فروش و … می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =