شکست سپاهان به سیسه /پیروزیاستقلال

سپاهان در دومین دیدار لیگ قهرمانان به سختی برابر الغرافه قطر شکست خورد./تیم استقلال ایران با برتری دو بر صفر برابر العین امارات گام دوم را در لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشت.

به گزارش ایسنا، بازی سپاهان ایران و الغرافه قطر از ساعت 18:45 در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد که در پایان نماینده قطر با نتیجه سه بر یک از پس سپاهان بر آمد.

جبرئیل سیسه بازیکن فرانسوی و باتجربه الغرافه که از امیدهای گلزنی این تیم به حساب می‌آید اولین کرنر بازی را در دقیقه 3 زد که فرشید طالبی آن را دفع کرد. یک دقیقه بعد نیز شوت محرم نویدکیا با اختلاف اندکی از کنار دروازه الغرافه بیرون رفت.

امید جهان آریان در دقیقه 5 روی اشتباه مدافعان الغرافه با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما ضربه خود را با بی‌دقتی به بیرون زد.

اما در دقیقه 13 احسان حاج صفی با ارسال کرنر علی احمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن اولین گل بازی را به ثمر رساند. این در حالی بود که جبرئیل سیسه سه دقیقه بعد گل تساوی الغرافه را روی اشتباه مدافعان سپاهان وارد دروازه نماینده ایران کرد.

اما در ادامه آفسایدگیری‌های خوب شاگردان کرانچار مانع از گلزنی سیسه شد و پاس‌های عمقی نویدکیا نیز بارها خط دفاعی الغرافه را تهدید کرد.

در پایان تلاش‌ بازیکنان دو تیم بی‌نتیجه ماند تا پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک برسد.

دو تیم با آغاز نیمه دوم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و جبرئیل سیسه در دقیقه 47 توسط مدافع سپاهانی در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه نیز اصفهانی‌ها چند حمله ترتیب دادند اما گلی حاصل نشد.

ننه بازیکن شماره 10 الغرافه در دقیقه 53 از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شوت محکمی و کات‌داری را به سمت دروازه سپاهان فرستاد اما گردان آن را دفع کرد.

ننه که بازیکن تاثیرگذاری در بازی امروز بود در دقیقه 58 از ناحیه راست زمین سپاهان ارسالی را روی دروازه انجام داد و جبرئیل سیسه که یارگیری نشده بود با ضربه سر توپ را وارد دروازه گردان کرد تا الغرافه با دو گل از سپاهان پیش بیفتد. همچنین شاگردان کرانچار در ادامه تلاش بسیاری برای به تساوی کشاندن بازی انجام دادند و خلعتبری در دقیقه 71 و در فاصله دو متری دروازه نتوانست گل بزند. همچنین امید ابراهیمی در دقیقه 72 در محوطه جریمه الغرافه سرنگون شد و این صحنه مشکوک به پنالتی بود.

همچنین خلعتبری اعتراض شدید به داور کرد. بازیکنان سپاهان در ادامه نیز جلو کشیدند و حملات متعددی را روی دروازه الغرافه تدارک دیدند. کرانچار نیز خط حمله تیمش را با اضافه کردن غلامی تقویت کرد. این بازیکن در بدو ورودش به زمین گل هم زد اما داور باز هم به نفع الغرافه سوتش را به صدا درآورد و گل غلامی مردود اعلام شد.

در ادامه نیز در حالی که بازیکنان سپاهان برای گل جلو کشیده بودند، بازیکنان الغرافه گل سوم تیمشان را به ثمر رساندند.

 

پیروزی استقلال

تیم استقلال ایران با برتری دو بر صفر برابر العین امارات گام دوم را در لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشت.

به گزارش ایسنا، استقلال ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یک نمایشی هوشمندانه موفق شد تا سه امتیاز با ارزش را برابر العین امارات نصیب خود کند تا طلسم نبردن‌های قلعه‌نویی به همراه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شکسته شود. دو گل استقلال را در این دیدار جی‌لوید ساموئل و فرهاد مجیدی به ترتیب در دقایق 63و 74 به ثمر رساندند.

در نیمه نخست این دیدار بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و هردو تیم با در دستور کار قرار دادن احتیاط تلاش داشتند تا به ارزیابی یکدیگر بپردازند. نخستین فرصت گلزنی را در این دیدار در دقیقه 9 ساموئل از دست داد. این بازیکن با یک پاس بیک زاده را صحب توپ کرد که ارسال این بازیکن بعد از دفع مدافعان العین برابر ساموئل حاضر شد و ضربه بی‌دقت وی با فاصله از بالای دروازه‌ی العین به اوت رفت.

در دقیقه 14 عمرعبدالرحمان از تیم العین با یک شوت از پشت محوطه 18 قدم تلاش کرد تا دروازه‌ی استقلال را باز کند که ضربه‌ی او با فاصله از بالای دروازه‌ی استقلال راهی اوت شد.

در دقیقه 25 اشتباه فرزاد حاتمی می‌توانست برای استقلال دردسر ساز شود. این اشتباه منجر به ایجاد فرصت گلزنی برای العین شد و اکوکو در کناره‌ی محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه 33 پاس آرزه به جباری فرصت خوبی برای او ایجاد کرد که ضربه‌ی کاپیتان استقلال با واکنش خوب دروازه‌بان العین همراه شد و راهی به دروازه نیافت.

در ادامه شوت پشت محوطه آساموا جیان در دقیقه 35 می‌توانست خطرساز شود که مهدی رحمتی این توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 36 ویسنته آرزه جایش را به فرهاد مجیدی داد.

در دقیقه 41 امیرحسین صادقی با کارت زرد داور بعلت خطای مرتکب شد جریمه شد.

در ادامه تلاش دو تیم بی نتیجه ماند و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم آرش برهانی بجای فرزاد حاتمی برای استقلال به میدان آمد.

در دقیقه 48 شوت کاپیتان العین می‌توانست خطرساز شود. ضربه‌ی ماتیو‌میرل‌رادوی بشکلی خطرناک به کناره‌ی دروازه‌ی مهدی رحمتی خورد.

در دقیقه 56 بازهم دروازه استقلال تهدید شد. آلکس‌جانسون‌براسک از غفلت مدافعان در محوطه جریمه استقلال و در شرایطی تک به تک صاحب توپ شد که ضربه‌ی نچندان خوب اواز کنار تیرک افقی راهی اوت شد.

در دقیقه 58 شوت خطرناک فرهاد مجیدی را دروازه‌بان العین به کرنر فرستاد. این شوت بهترین فرصت گلزنی استقلال در این دیدار تا این دقیقه بود.

در دقیقه 64 ارسال بسیار‌عالی مجتبی جباری با ضربه سر جی‌لوید‌ ساموئل همراه شد تا این بازیکن استقلال را با یک گل پیش اندازد.

در دقیقه 73 پاس خوب سیاوش اکبرپور را فرهاد مجیدی به سمت دروازه العین قطر زد که این ضربه از زیر دستان دروازه‌بان العین به گل دوم استقلال ایران تبدیل شد و حساب کار دو بر صفر به سود استقلال شد.

در ادامه العین برای جبران گل‌های خورده پیش کشید و در دقیقه 88 اوکوکو می‌توانست یکی از گل‌های خورده العین را جبران کند ولی واکنش مهدی رحمتی مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی بی نتیجه ماند تا استقلال با همان دو گل، برتر از میدان خارج شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =