رییس کل بیمه مرکزی : توسعه فرهنگ بیمه ، نیاز به عزمی ملی دارد

ماموریت صنعت بیمه ، بالابردن ضریب امنیت خاطر و افزایش سطح امید به آینده در بین تمامی آحاد جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، سید محمد کریمی ، در نشست مشترک استاندارمازندران و تنی چند از مقامات کشوری و استانی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه کشور در سال های اخیر با رشد چشمگیری روبرو بوده و فعالان این صنعت ، عزم خود را جزم کرده اند تا خود را به شاخص های کشورهای توسعه یافته نزدیک کنند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ بیمه ، نیاز به عزمی ملی دارد و شرایط باید به گونه ای باشد که مردم با دیدن تابلوی شرکت ها و نمایندگی های بیمه ای ، احساس آرامش کنند و آینده خود را در گرو حمایت های این صنعت ببینند.

وی از راه اندازی بیمه های خاص ورزشی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تمامی آحاد جامعه باید از برکات بیمه ، منتفع شوند و ورزشکاران عزیز نیز از این امر مستثنا نیستند و باید به صورت ویژه به وضعیت آنان رسیدگی شود.

در پایان این نشست ، رضا جعفری – مدیرعامل صندوق پرداخت خسارت های بدنی ، گزارش مفصلی از عملکرد این صندوق و حمایت های صنعت بیمه در خصوص آزادسازی زندانیان و پرداخت دیات جرایم غیرعمد ناشی از تصادفات ، به تفکیک استان ها ، ارائه کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  −    =  62