آماده باش ۲۷۶ شعب کشیک در کنار شعب۲۴*۷ و سبای بانک تجارت

شعب بانک تجارت در تعطیلات نوروز آماده خدمت‌رسانی به هموطنان سراسر کشور هستند. شعب24 ساعته الکترونیکی و سبای بانک تجارت نیز در تهران و دیگر مراکز استان‌ها آماده سرویس‌دهی به مشتریان این بانک هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  این بانک به منظور رفاه هموطنان و ارایه سرویس‌دهی مناسب به مشتریان نوروزی در اقصی نقاط کشور، امسال نیز همچون سنوات گذشته تعدادی از شعب خود را آماده ارایه خدمات بانکی به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز کرده است.

بنابراین گزارش 276 شعبه این بانک در تهران و شهرستان‌ها در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه سال 92 از ساعت 9 تا 12 ارائه کننده خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود، شعب24 ساعته الکترونیکی و سبای بانک تجارت نیز در تهران و دیگر مراکز استان‌ها آماده سرویس‌دهی به مشتریان این بانک هستند.

همچنین کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت نیز در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه سال 92 از ساعت 9 تا 12 پاسخگوی سوالات مشتریان این بانک هستند.

هموطنان می‌توانند برای آگاهی از اسامی شعب کشیک نوروزی بانک تجارت به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejair ratbank.مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 1554 تماس بگیرند.

برای آگاهی از شعب منتخب کشیک اینجا کلیک کنید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =