تاکید سرپرست پست بانک بر رعایت بهداشت اعتباری

دربازدید از شعب

مهندس فراهانی سرپرست و عضو هیات مدیره پست بانک ایران روز پنجم فروردین ماه در اولین روزکاری سال 92 به اتفاق روسای ادارات کل حوزه مدیریت، حسابرسی داخلی و روابط عمومی به منظور تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان واحدهای اجرائی در خدمت رسانی به هموطنان در ایام پایانی سال گذشته و همچنین تعطیلات نوروزی از شعب رسالت، قلهک، شهید فلاحی، میرزای شیرازی، عباس آباد تهران و صرافی فراز اعتماد بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس فراهانی سرپرست و عضو هیات مدیره این بانک درجریان این بازدیدها ضمن تقدیر از زحمات تک تک کارکنان شعب، تبریک سال نو و تاکید بر استمرار خدمت رسانی مناسب به هموطنان ابراز امیدواری کرد؛ درسال جدید با همدلی و تعهدکاری بیشتر ظرفیت های بالقوه پست بانک را در راستای حماسه اقتصادی به بالفعل تبدیل کنیم تا هموطنان به ویژه روستائیان از خدمات بیشتری در این عرصه بهره مند شوند.

وی با اشاره به اهمیت واحدهای ستادی و اجرائی بانک اظهار داشت: مجموعه های ستادی بیشتر مسئولیت هدایت، حمایت و نظارت را برعهده دارند اما بخش اصلی کار بردوش شعب و واحدهای اجرائی است و همه باید در این راستا گام برداریم.

مهندس فراهانی با تاکید بر مشتری مداری، رعایت بهداشت اعتباری و تعهدکاری تصریح نمود: در سال جدید همه باید سعی کنیم نظم و امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار خود قرار داده و پست بانک را به جایگاه واقعی خود برسانیم و این ممکن نیست مگر با سعی و تلاش و دلسوزی مضاعف به ویژه در واحدهای اجرائی و شعب که خط مقدم بانک محسوب می شوند.

سرپرست پست بانک ایران در ادامه؛ سلامت کاری و لزوم تقویت کار کارشناسی در امورمحوله را ضروری دانست و عنوان کرد: باید کاری کنیم تا این بانک مردمی و خدمتگذار روز به روز خوشنام تر از قبل و همچنین بیشتر از قبل مورد اقبال عمومی قرار گیرد.

همچنین وی پیش از این طی نشستی با کارکنان اداره کل روابط عمومی با اشاره به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله) به ویژه در بخش حماسه اقتصادی، خواستار برنامه ریزی های لازم برای خدمت رسانی حماسی به هموطنان شد و اضافه نمود: درسال جدید لازم است؛ رعایت نظم، امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اشاعه امید و نوید در برنامه ها لحاظ شده و شرایطی فراهم شود تا پست بانک بیشتر از قبل در محافل اقتصادی و بانکی حضور داشته باشد.

گفتنی است: مهندس فراهانی در پایان در بازدید از صرافی فراز اعتماد ضمن تقدیر از زحمات کارکنان آن و تبریک سال نو خاطرنشان ساخت: سال گذشته برای صرافی پست بانک، سالی پرکار و پرتلاش بود، بنابراین انتظارات از آن بالارفته و امید است در سال جدید علاوه بر تنوع بخشی به خدمات نسبت به توسعه آن در سطح کشور نیز گام های موثری برداشته شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =