سخنان احمدی نژاد در حاشیه اولین جلسه هیات دولت در سال ۹۲

رییس‌جمهور بخش دیگری از صحبت‌های خود را به حماسه سیاسی اختصاص داد و اظهار داشت: انتخابات متعلق به ملت است از همه اقشار و سلایق گوناگون باید در آن شرکت کنند، ملت انتخاب خواهد کرد و دولت در پی این است که بستری را فراهم کند که ملت حضوری باشکوه در این عرصه پیدا کنند.هیچ کس حق ندارد خودش را مهمتر از ملت تصور کند، در مسیر ملت خللی ایجاد کند یا به زعم خود اعمال نظر کند. همه در برابر قانون یکسان هستند، نظر مقام معظم رهبری نیز مشخص شد. هیچ کس حق ندارد که به نام ایشان یا با انتساب به ایشان کارهایی را انجام دهد، این را نه رهبری

می‌پذیرد و نه ملت.
 محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور کشورمان صبح امروز (جهارشنبه) در حاشیه اولین جلسه هیات دولت در سال 92 تاکید کرد که هیچ کس حق ندارد خودش را مهمتر از ملت تصور کند.

به گزارش ایسنا، رییس‌جمهور در ابتدا با تبریک سال نو به ملت ایران و جامعه بشری و با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه امسال سالی پر از موفقیت و شادکامی برای ملت ایران و تمام ملت‌ها باشد، در پاسخ به سوالی در مورد نامگذاری سال 92 با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: امروز بدخواهان ملت ایران تصور کردند که به لحاظ اقتصادی می‌توانند ما را تحت فشار قرار دهند. در این ارتباط خیلی تلاش کرده‌اند و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای داشته‌اند اما ملت ایران در نقطه مقابل خودش را تجهیز کرد و برنامه‌های خود را به جلو برد.

وی گفت: امسال نیز به همین ترتیب کار ادامه پیدا خواهد کرد اما به صورت وسیع‌تر و گسترده‌تری. ان‌شاءالله اقتصاد فعال‌تر می‌شود، ما به صورت جدی به دنبال کاهش سهم درآمد نفتی در اداره کشور هستیم، تمهیداتی در این راستا اندیشیده‌ایم، بودجه امسال را به گونه‌ای بسته‌ایم که سهم درآمدهای نفتی کاهش پیدا کند. ستادهایی را که در طول سال گذشته شکل داده‌ایم فعال کرده‌ایم و امسال ان‌شاءالله به مرور جواب خواهند داد از جمله در بخش کشاورزی، معدن و دیگر بخش‌ها که ان‌شاءالله این اقدامات جواب خواهد داد.

وی با بیان اینکه در مورد مسکن نیز کار به همین ترتیب جلو خواهد رفت به بحث مالیات نیز اشاره کرد و گفت: قانون جدید مالیاتی را نیز به مجلس محترم دادیم و ان‌شاءالله با ارائه قانون جدید مالیاتی، اصلاحاتی در بخش مالیات انجام می‌شود که به نفع رفاه مردم خواهد بود.

رییس‌جمهور بخش دیگری از صحبت‌های خود را به حماسه سیاسی اختصاص داد و اظهار داشت: انتخابات متعلق به ملت است از همه اقشار و سلایق گوناگون باید در آن شرکت کنند، ملت انتخاب خواهد کرد و دولت در پی این است که بستری را فراهم کند که ملت حضوری باشکوه در این عرصه پیدا کنند.

احمدی‌نژاد افزود: هیچ کس حق ندارد خودش را مهمتر از ملت تصور کند، در مسیر ملت خللی ایجاد کند یا به زعم خود اعمال نظر کند. همه در برابر قانون یکسان هستند، نظر مقام معظم رهبری نیز مشخص شد. هیچ کس حق ندارد که به نام ایشان یا با انتساب به ایشان کارهایی را انجام دهد، این را نه رهبری می‌پذیرد و نه ملت.

رییس‌جمهور گفت: همه تلاش ما در راستای برگزاری انتخاباتی پرشکوه و حداکثری است. رکوردی باید زده شود و اراده عمومی ملت به صحنه بیاید چرا که با حضور اراده ملت در صحنه هم مسائل داخلی سامان پیدا می‌کند و هم مسائل خارجی به نفع ملت رقم می‌خورد و ما همه به دنبال بسترسازی این اتفاق بزرگ هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2