رئیس پلیس دبی: وارد جنگ با ایران نمی شویم

ئیس پلیس دبی مدعی شد: ایران با استفاده از تاسیسات هسته ای اش، خلیج فارس را تهدید و مشکلاتی را ایجاد می کند.

به گزارش عصر ایران، "ضاحی خلفان" رئیس پلیس دبی در مصاحبه با روزنامه کویتی الانباء گفت: ایران، کشور بزرگی است و هیچ کس نمی تواند به این کشور تجاوز کند. اگر آمریکا بخواهد ما را به دلیل فعالیت های هسته ای ایران وارد جنگ کند، در این مسیر حرکت نخواهیم کرد.

رئیس پلیس دبی اضافه کرد: رزمایش های که ایران برگزار می کند در نهایت مشکلاتی را با کشورهای جنوب خلیج فارس ایجاد می کند. همانگونه که اقدامات عراق این کشور را به درگیری با کویت کشاند.

او در پاسخ به این سؤال که چرا برای حمایت از جزایر سه گانه دست به اقدامات عملی نمی زنید؟ گفت: ورود به جنگ از استراتژی های امارات نیست. سیاست ما در حل مسئله جزایر سه گانه، مذاکره است.

وی درباره احمدی نژاد هم گفت: او متاسفانه فقط تهدید می کند. احمدی نژاد فردی است که به سخنان دیگران گوش نمی دهد.

خلفان درباره تحولات مصر هم گفت: انقلاب مصر، یک بازی آمریکایی بود. آنچه که در مصر روی داد معامله ای برای امنیت اسرائیل بود. این معامله پس از آن روی داد که همه طرف ها از توقف شلیک موشک ها از غزه به سوی اسرائیل ناامید شده بودند.

وی افزود: تا زمانی که رهبر اخوان المسلمین بر مصر حکمرانی می کند موشک های حماس بر اسرائیل فرود نخواهند آمد. حکمرانی اخوان بر مصر معامله ای با آمریکا با هدف تحقق امنیت برای اسرائیل است.

وی همچنین گفت: هدف اخوان المسلمین در امارات همان هدف اخوان المسلمین مصر یعنی سرنگونی قدرت حاکم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  ⁄  13  =