افزایش سرمایه بیمه آسیا به ۲۳۰ میلیارد تومان

در مجمع فوق‌العاده بیمه آسیا که با حضور 96 درصد سهامداران برگزار شد سرمایه‌ بیمه آسیا از 455 میلیارد ریال به 2.300 میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مجمع که با حضور حاج فتحعلی‌ها – مدیر عامل بیمه آسیا – و دیگر اعضای این شرکت برگزار شد، ابتدا معظمی – رییس هیات مدیره مجمع – با موافقت دیگر اعضای حاضر هیات مدیره مجمع تشکیل داد.

در این مجمع ابتدا اقبال‌پور به عنوان منشی مجمع گزارشی از فعالیت‌های اعمالی مجمع ارائه کرد و گفت: افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها که حدود 118 قطعه زمین است انجام گرفته است.

در این مجمع معظمی رییس هیات مدیره نیز عنوان کرد که با افزایش سرمایه امیدواریم بیمه آسیا محکم‌تر از قبل به فعالیت‌های خود ادامه دهد و تحولی در این شرکت به وجود آید.

وی خاطر نشان کرد: البته با افزایش سرمایه‌ی صورت گرفته و رسیدن به رقم 230 میلیارد تومان هنوز کمی تا 250 میلیارد تومان فاصله داریم که با ارزیابی‌های مجدد این فاصله را در سال جاری پر خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، حاج فتحعلی‌ها مدیر عامل بیمه آسیا نیز اظهار کرد: این ارزیابی دارایی‌ها در سال 90 توسط کارشناسان انجام شده و مراحل حقوقی و اداری آن چندین‌ ماه طول کشیده است، بنابراین ارزش این املاک در حال حاضر بیشتر از آن چیزی است که در حال حاضر عنوان شده است.

وی خاطر نشان کرد که ما اعتقاد نداریم این افزایش سرمایه حاصل کار ما بوده، بلکه حاصل مرور زمان بوده است بر همین اساس هم چون پولی به شرکت اضافه نشده توانگری ما را از لحاظ مادی بالا نمی‌برد، اما با توجه به این‌که با افزایش سرمایه می‌توانیم فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم ان شاء‌الله سود بیشتری عاید شرکت خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  77  =  85