کنسرت کیوان ساکت در هنگ کنگ و چین

کیوان ساکت نوازنده تار و سه تار 6 اردیبهشت ماه در هنگ کنگ و چین برنامه اجرا می کند

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، در این اجرا که به دعوت دانشگاه دولتی شهر پکن چین صورت گرفته ، کیوان ساکت در قالب تکنوازی تار و سه تار برنامه خود را اجرا می کند.
 
این نوازنده همچنین یک سخنرانی در قالب یک کارگاه پژوهشی نیز درباره موسیقی شرق و فرم های رایج موسیقی ایرانی برگزار می کند.
 
کیوان ساکت هم اکنون با ارکستر بزرگ و با حضور نوازندگانی از جنوب خراسان همچون غلامعلی پور عطایی و ذوالفقار عسگریان در حال تمرین قطعاتی از ساخته های خودش است که در قالب یک کنسرت به خوانندگی سالار عقیلی 18 تا 20 اردیبهشت ماه در تالار وحدت اجرا می شود.
 
 گروه موسیقی نقش در شهر شاهرود به صحنه می رود
 
گروه ˈنقشˈ به سرپرستی امیر شریفی 13 اردیبهشت سال جاری در شاهرود به صحنه می رود.
 
این کنسرت شامل دو بخش است که قطعات بخش نخست در آواز دشتی و قطعات بخش دوم در دستگاه ماهور است ، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای آثار پیشکسوتان موسیقی ردیف دستگاهی اختصاص دارد.
 
در این کنسرت امیر شریف (تار و سه تار) مهدی امامی (خواننده)، حسین خوش چهره (نی)، مرجان مهربان (قانون)، نازنین تن ساز به عنوان نوازنده ساز (عود) در این اجرا ایفای نقش می کنند .
 
گروه نقش از زمان تاسیس خود سعی دارد با اجرای آثاری از اساتید موسیقی سنتی ایران و ساخت و تدوین آثار در این گونه اجرایی شیوه های اجرایی گذشتگان را به مخاطبان خود عرضه کند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −  21  =