افزایش بارش ها در اکثر مناطق کشور

طی 3 روز آینده در سواحل دریای خزر، شمال غرب،دامنه های البرز و ارتفاعات زاگرس رگبار و رعدو برق و وزش باد و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از "سازمان هواشناسی" کشور، در ادامه وقت امروز"سه شنبه 27 فروردین ماه 92" بررسی نقشه های پیش یابی  هواشناسی طی 3 روز آینده در سواحل دریای خزر ، شمال غرب،"دامنه های البرز" و "ارتفاعات زاگرس" رگبار و رعدو برق و وزش باد و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، امروز بعدازظهر در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان و شمال سمنان رگبار و رعدو برق و تگرگ شدید رخ می دهدکه از فردا صبح بر شدت آن افزوده می شود بنابراین آبگرفتگی معابر عمومی در برخی مناطق استان های فوق و سیلاب در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی وآذربایجان شرقی دور از انتظار نیست.

لازم به ذکر است، امروز با شدت گرفتن وزش باد بر روی عراق وقوع پدیده گردو خاک و کاهش دید افقی از اواخر امروز و طی فردا در برخی مناطق استان های غربی رخ می دهد و طی این مدت رگبار و رعدو برق پراکنده در مناطق ذکر شده دور از انتظار نیست.

گفتنی است ، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" در ادامه وقت امروز نیمه ابری در بهدازظهر افزایش "ابر و رگبار و رعدو برق" و "وزش باد" در پاره ای نقاط "تگرگ" پیش بینی می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1