میرباقری: فیلم هیچ کاندیدایی را نمی‌سازم

سیدداوود میرباقری با تکذیب خبر ساخت فیلم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر همه تمرکزم صرف نگارش و تکمیل فیلمنامه سریال سلمان فارسی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سید داوود میرباقری کارگردان سریال‌های تاریخی و مذهبی خبرهایی مبنی بر ساخت فیلم یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط وی را تکذیب کرده و به خبرنگار مهر گفت: این روزها درگیر نگارش و تکمیل فیلمنامه "سلمان فارسی" هستم و روی این موضوع تمرکز کرده‌ام، وقتی هم که روی موضوعی به ویژه نگارش فیلمنامه تمرکز می‌کنم نمی‌توانم از فضای نوشتاری خارج شوم.

کارگردان سریال تحسین‌شده "مختارنامه" افزود: با این اوصاف برنامه‌ای برای ساخت فیلم ندارم. ضمن اینکه هیچ صحبتی درباره ساخت فیلم کاندیداهای ریاست جمهوری با من نشده است و علاقه‌ای به ورود به این حیطه ندارم.

میرباقری درباره آماده شدن فیلمنامه سریال "سلمان فارسی" توضیح داد: پیش‌بینی می‌کنم امسال هم درگیر نگارش و به پایان رساندن فیلمنامه سلمان فارسی باشم و به احتمال زیاد به مرحله پیش‌تولید نخواهم رسید.

کارگردان سریال تاریخی و مذهبی امام علی (ع) در ادامه صحبت‌های خود در توضیح فیلمنامه "سلمان فارسی" گفت: سلمان فارسی از جمله شخصیت‌های مذهبی از صحابه نزدیک به پیامبر (ص) است که در زمان حیات حضرت محمد (ص) نقش مهمی در تاریخ داشت.

وی در پایان بیان کرد: فیلمنامه این سریال از زمان تولد تا مرگ سلمان فارسی را دربر می‌گیرد. در این برهه زمانی حوزه وسیعی از حوادث و اتفاق‌هایی که سلمان در آن حضور داشته است بررسی می‌شود. از سوی دیگر علاوه بر این موضوع سلمان فارسی در حوزه وسیع‌تری از فرهنگ دینی قرار دارد و مفاهیم مهمی را مطرح می‌کند که در نگارش فیلمنامه این سریال به این بخش از شخصیت سلمان توجه کرده‌ام.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −  33  =