حضور بانک تجارت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مدیران و کارشناسان بانک تجارت با حضور فعال در هیجدمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی به تبیین اهداف و برنامه این های بانک جهت حضور فعال در حوزه انرژی پرداختند .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این نمایشگاه که طی روزهای 29 فروردین تا اول اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد ، بانک تجارت با برپایی یک غرفه تخصصی غرفه علاوه بر معرفی خدمات و تسهیلات خود با نقطه نظرات کارشناسان داخلی و خارجی و فعالان این حوزه از صنعت آشنا شد. از جمله اقدامات بانک تجارت در این نمایشگاه برگزاری جلسات ارائه مشاوره به مشتریان با حضور کارشناسان بخش های اعتباری ، ارزی و سرمایه گذاری این بانک بود.

گفتنی است رقم تسهیلات اعطایی بانک تجارت به بخش های مختلف صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی تا پایان سال گذشته به بیش از 70 هزار میلیارد ریال بالغ گردیده است .

همچنین این بانک طی سالهای اخیر عاملیت فروش اوراق مشارکت برخی از مهمترین طرح‌های صنایع انرژی کشور نظیر اوراق مشارکت ارزی پارس جنوبی، پالایش نفت آبادان و پتروشیمی فجر را بر عهده داشته و شبکه شعب این بانک در مناطق نفت‌خیز کشور همچون منطقه آزاد اقتصادی عسلویه و جزایر خارک و سیری اقدام به ارائه خدمات به متخصصان و کارکنان صنایع انرژی کشور می نمایند.

این بانک همچنین اقدام به طراحی یک بسته خدمات ویژه شرکتهای صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی کشور نموده است .

گفتنی است در هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی شرکتهایی از 19 کشور در کنار شرکتهای قدرتمند ایرانی حضور داشتند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  3