اجرای فناوری Picture Pay در سیتی بانک تگزاس

پرداخت صورت حساب با عکس امکان پذیر شد:

شبکه پرداخت Allied یکی از تهیه‌کنندگان خدمات پرداخت صورتحساب در صنعت مالی است، این شرکت اعلام کرده موسسه سیتی بانک تگزاس (با دارایی حدود 2 میلیارد دلار) فناوری پرداخت صورتحساب موبایل Picture PayTM این موسسه را به کارگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک فناوری Picture PayTM موسسه Allied نخستین پایه برای نرم‌افزاری است که در تلفن‌های هوشمند قابلیت پرداخت صورتحساب را دارد.

مشتریان سیتی بانک می‌توانند با روشی ساده و ایمن هر صورتحسابی را با برداشتن عکسی از آن پرداخت کنند. Picture PayTM یکی از قابلیت‌های اضافه شونده به نرم‌افزار بانکداری موبایل کنونی سیتی بانک است. بیش از 40 درصد مشتریان سیتی بانک از خدمات معمول بانکداری آنلاین که برای موبایل ارائه می‌شود؛ استفاده می‌کنند.

با استفاده از Picture PayT، هنگامی که مشتری با استفاده از تلفن هوشمندش از صورت حساب عکس می‌گیرد؛ می‌تواند خیلی ساده مقدار و تاریخ پرداخت صورت حساب را در نرم‌افزار وارد کند و خیلی سریع صورت حساب پرداخت می‌شود.

این فناوری همچنین داده‌های صورتحساب را می‌خواند و تحلیل‌کننده‌های داخلی آن پرداخت‌کننده صورتحساب را تأیید می‌کنند؛ سپس Picture Pay به صورت خودکار بقیه فرایند را از طریق شبکه پرداخت Allied انجام می‌دهد.

Picture Pay همچنین فرایند پرداخت را با شناسایی و راه‌اندازی گیرنده خودکار انجام می‌دهد. این برنامه برای مشتریانی کارآمد است که در زمان‌های غیر معین صورت حساب‌هایشان را پرداخت می‌کنند. علاوه بر آن Picture Pay برای مشتریان سیتی بانک گزینه انتخاب پرداخت سریع را نیز فراهم می‌کند. این گزینه هزینه‌های گران تر بعدی را برای مشتریان حذف می‌کند و یک هزینه سود اضافی برای بانک تولید می‌کند.

جیم سیم سون مدیر بخش فناوری سیتی بانک در این می‌گوید: پرداخت‌های موبایل هرروز رایج تر می‌شوند و همزمان احساس می‌کنیم ویژگی پرداخت صورتحساب معمول در تلفن‌های همراه خسته‌کننده‌تر می‌شود زیرا انطباق محدودی دارند. ما به راه حل پرداخت صورتحسابی نیاز داریم که در موبایل عرضه شود و به طور حتم پاسخگوی نیازهای در حال رشد مشتری باشد. با اجرای Picture Pay می‌توان به این هدف دست یافت.

رالف مارکوچیلی رییس شبکه پرداخت Allied می‌گوید: سیتی بانک یک رهبر واقعی در فراهم کردن خدمات چشمگیر مدیریت مالی و انطباق قابلیت‌های پرداخت در فضای بانکداری موبایل است. این امر نشانگر تعهد بانک به خدمت برای مشتریان است. بزرگ‌ترین چالش انطباق پرداخت صورتحساب، نگرانی درباره واردکردن نام گیرنده و اطلاعات حساب است. به دلیل فناوری نوین این موسسه،Picture Pay می‌تواند این چالش را برطرف کند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2