نمایندگی باشگاه پرسپولیس در اصفهان به آتش کشیده شد

یکی از نمایندگی‌های باشگاه پرسپولیس در اصفهان به آتش کشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  ایسنا  سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره به آتش کشیده شدن یکی از نمایندگی‌های این باشگاه در شهر اصفهان، اظهار کرد: بدون شک کار بدی بوده که نمی دانیم از سوی چه افرادی صورت گرفته است. پرسپولیس در اصفهان طرفداران زیادی دارد و همین طور در سراسر جهان هواداران پرسپولیس پراکنده‌اند. خیلی‌ها قصد دارند که هواداران پرسپولیس را به تهران محدود کنند که این اتفاق نخواهد افتاد.

وی در مورد این موضوع که این اقدام از سوی چه کسانی صورت گرفته؟ گفت: تا وقتی که مدارک و مستنداتی وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم در این باره اظهارنظر کنیم. ممکن است با این صحبت ما درگیری به وجود بیاید و باید هوشیار باشیم. من جزئیات این موضوعات را نمی‌دانم، اما وقتی نام پرسپولیس روی سر در هر مکانی باشد، آنجا متعلق به پرسپولیس است.

شیرینی همچنین درباره دو بازی پیش روی پرسپولیس مقابل ملوان و سپاهان هم گفت: سعی می‌کنیم مقابل ملوان سه امتیاز را بگیریم، لیگ برای ما هنوز تمام نشده است و بازی حساسی در پیش‌رو داریم. تمام توانمان را می گذاریم که هم در دیدار با ملوان و هم در بازی با سپاهان هواداران را خوشحال کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2