وضعیت جوی طی ۲۴ ساعته آینده/شمال بارانی است

مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما و بارش پراکنده باران در نیمه شمالی کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب با نفوذ جریانات شمالی در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و سپس روز یکشنبه در شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده و افت نسبی دما پیش بینی می شود.
 
به گفته وی، طی دو روز آینده در جنوب استان سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان و جزایر جنوبی کشور نیز در ساعات بعد از ظهرو اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز مواج خواهد بود.
 
امیدوار اظهار داشت: در همین مدت در برخی نقاط دامنه های مرکزی زاگرس نیز در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.
 
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از دوشنبه تا روز های پایانی هفته با ماندگاری سامانه بارشی بر روی عربستان در برخی مناطق جنوب غرب، غرب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس، جنوب و جنوب شرق کشور ابرناکی، رگبار و رعد و برق موقتی، وزش باد و احتمالاً تگرگ پیش بینی می شود.
 
وی افزود: فردا آسمان تهران صاف گاهی با وزش باد و در بعد از ظهر با رشد ابر در ارتفاعات همراه است بیشینه دما همانند امروز معادل 25 درجه سانتیگراد و کمینه دما با یک درجه افزایش نسبت به امروز برابر 14 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −    =  50