برنامه های مترو تهران به مناسبت نمایشگاه کتاب تهران

معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری؛ برنامه های مترو در نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو همزمان با آغاز فعالیت نمایشگاه کتاب تهران به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی برنامه هایی در ایستگاه های مترو در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام مرتضی جعفر پور در این باره اظهار داشت: مترو یکی از موثرترین وسایل حمل و نقل عمومی برای افرادی است که قصد عزیمت به نمایشگاه کتاب را دارند بنابراین برنامه هایی در این زمینه تدارک دیده شده است تا بازدید کنندگان در طول مسیر نیز خدماتی در این زمینه دریافت کنند که برپایی ایستگاه مشاوره کتاب در 11 ایستگاه مترو از جمله آنهاست.

وی ادامه داد: اجرای مسابقه کتابخوانی در ایستگاه های در مسیر محل برگزاری نمایشگاه کتاب و فضا سازی ایستگاه ها با پیام ها و تصاویر مرتبط با موضوع کتاب و کتاب خوانی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو افزود: نمایشگاه های عکس و کاریکاتور با موضوع کتاب و کتاب خوانی در برخی ایستگاه های مترو در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب کلیپ های صوتی و تصویری با موضوع کتاب و کتابخوانی از نمایشگرهای قطار پخش خواهد شد گفت: فضا سازی ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب در ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی و تخفیف 25 الی 30 درصدی کتاب توسط فروشگاه های زنجیره ای کتاب ترنج در ایستگاه های مترو از دیگر برنامه ها با موضوعیت کتاب و کتابخوانی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  4