ارائه آنی ریز مبادلات پایانه‌های فروش برای فروشندگان

مدیر عامل شاپرک خبر داد:

مدیرعامل شاپرک خبر داد: این امکان برای پذیرند‌ه‌ها فراهم شده که بتوانند به صورت دقیق از ریز‌تراکنش‌های خود هم زمان با واریزمبالغ به بانک های مربوطه شان اطلاع یابند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سامان قطبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: بسیاری از پذیرنده‌ها از این موضوع شاکی بودند که اطلاعات دقیق و ریزی از تراکنش‌های خود ندارند که شاپرک این امکان را برای آنها فراهم کرده که بتوانند به صورت دقیق از ریز‌تراکنش‌های خود هم زمان با واریزمبالغ به بانک‌های مربوطه شان به چندین روش اطلاع یابند.

وی افزود: پذیرنده‌ها جهت کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به شرکت‌های عرضه کننده دستگاههای کارت خوان خود رجوع کنند.

وی گفت: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته سیستم از بهمن ماه سال 91 دارای ثبات کاری مناسبی بوده به نحوی که پاسخگوی تراکنش‌ها در کلیه ایام خصوصا روزه های پرکار انتهای سال 91 با ثبت تقریبی 30 میلیون تراکنش بوده است .

مدیرعامل شاپرک با بیان این‌که احتمال دارد تعدادی از تراکنش ها ( زیر یک درصد ) در روز موفق صورت نگیرد گفت: خطای صورت گرفته بطور معمول در ظرف 48 ساعت مرتفع می شود.

وی ادامه داد: با این حال کسانی که دراین زمینه با مشکل مواجه می‌شوند می‌توانند از طریق شعبه‌ای که حسابشان را در آنجا باز کرده‌اند و یا با مراکز پیگیر و پاسخگو رفع این مشکلات تماس بگیرند.

قطبی در ادامه گفت: در سال جدید چندین خدمت جدید برای شرکت‌های عرضه کننده خدمات پرداخت ( psp ها ) و پذیرندگان ( اصناف ) تهیه و به بانک مرکزی پیشنهاد شده است که در صورت تائید در چند ماه آینده اعلام و اجرائی خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  5