بانک پاسارگاد به عنوان سازمان بهره ور انتخاب شد

در چهارمین دوره نظام ارزیابی جایزه ملی بهره وری 1404 بانک پاسارگاد به عنوان سازمان بهره‌ور در حوزه بانک و بیمه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در چهارمین دوره جایزه ملی بهره وری  1404 که در تاریخ 9 اردیبهشت در سالن همایش تلاش برگزار شد، سازمان‌ها با توجه به معیارها و شاخص‌های مختلف به چهار سطح سازمان‌های متعهد به بهره‌وری، سازمان‌های همگام با بهره‌وری، سازمان‌های پیشرو در بهره‌وری  و در بالاترین سطح سازمان‌های بهره‌ور رتبه‌بندی شدند که بانک پاسارگاد موفق به کسب بالاترین سطح این جایزه یعنی "سازمان بهره‌ور" شد.

بر اساس این خبر، این جایزه بمنظور شناسایی و تقدیر از سازمان‌های بهره‌ور در ایران اسلامی طراحی شده‌است.

رویکرد کلان این جایزه در چهارمین دوره اجرایی دو محور بهره‌وری و اقتصاد مقاومتی است. مبنای امتیازدهی این جایزه در محور بهره‌وری، شاخص‌های رشد بهره‌وری سرمایه‌انسانی، رشد بهره‌وری سرمایه، رشد بهره‌وری عوامل تولید و سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی است. همچنین در بخش اقتصاد مقاومتی شاخص‌هایی مانند واگذاری امور به مردم، حمایت از تولیدملی، توانمندسازی بخش خصوصی، کارآفرینی، مدیریت منابع ارزی، مدیریت مصرف، اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری مولد مدنظر قرار گرفته‌شده‌است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. NIK AEEN می گوید

    جناب آقای دکتر مجید قاسمی
    مدیر عامل و نایب ریس هیات مدیره بانک پاسارگاد

    با سلام

    نظر به اینکه اینجانب تمامی راههای اعلام شکایت خود را اعم از تلفن بازرسی ،روابط عمومی ،کارشناسان پایا و…….. بانک متبوعه شما امتحان نمودم . و ظاهرا هیچکدام کارکردی بجز ویترین برای بانک تحت سرپرستی شما ندارند وجهت تکمیل اشتباه خود (اعتماد به بانک شما ) با تنها راه ارتباطی باقیمانده ، یعنی ایمیل شما که در سایت درج گردیده با یقین به آنکه مطمئن نیستم حتی منشی شما آن را بررسی نماید ارتباط برقرار میکنم.

    آقای دکتر در مورخ 24/10/94 ساعت 10:30 بنده یک حواله پایا با شماره پیگیری 9310240122462647 از بانک ملت کریم خان به مبلغ 13 میلیون تومان به بانک پاسارگاد حواله نمودم که با توجه به اینکه شماره شبا ثبت شده در سند اشتباه بوده می بایست در تراکنش بعدی یا حداکثر 24 ساعت بعد به حساب عودت داده میشد .
    با پیگیری های به عمل آمده این عمل در سیستم شما عودت داده شده ،اما به دلیل بروز مشکلات کامپیوتری بانک شما به حساب اولیه باز گردانیده نمی شود ( یا حداقل این اطلاعاتی است که پس از پیگیری های فراوان به بنده دادهاند) حال سئوال بنده این است چرا هیچ کس و هیچ فرد مسئول و پاسخگویی نیست که جواب بنده را بدهد . چطور پرسنل واحد انفورماتیک شما با علم به اینکه نقص فنی در سیستم است کار خود ترک می نمایند(بنا بر گفته کارشناسان شما این نقص فنی سیستم بوده و اعلام شده ). چرا کارشناس پاسخگویی پایا با گفتن اینکه من نمی دونم از زیر مسئولیت پاسخگویی شانه خالی می کند .چرا ساعت 18 الی 18:35 دقیقه روز پنجشنبه بنده می بایست در انتظار وصل شدن تماس به کارشناسان شما باشم بعد متوجه بشوم زهی خیال باطل ،،، شما از اول و در این سیستم پاسخگویی معیوب تعداد منتظران در صف فقط تا نفر اول منتظران جلو می آیند و نه جلوتر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چون در بعد از وقت اداری این بانک کسی پاسخگو نیست .

    مع الوصف آقای دکتر این صحبتها را نکردم به امید رفع مشکل توسط شما.. چرا که تا شنبه شما به سرکار بیاییدو……………. بنده مشکل خود را به طریق دیگری حل میکنم . اما گفتم که بدانید در این سیستم معیوب چه شما چه میگذرد و بدانید بنده به عنوان یک استاد مخاطبانی دارم ،که زین پس هر موقع صحبت از سیستم های معیوب پاسخگویی و مشتری مداری باشد بانک تحت مدیریت شما را با ذکر نام شما خواهم برد به جبران بخشی از مشکلاتی که برای مشتریان خود می آفرینید.

    با تشکر
    ابراهیم نیک آیین
    مدیر عامل بنیاد پیشگیری دنیای آینده

ارسال یک پاسخ

  +  29  =  31